Prachovka z pštrosího peří Prachovka z pštrosího peří s dřevěnou rukojetí, přibližně 115 cm dlouhá. Často využívaná na hradech a zámcích, depozitářích a muzeích.
Prachovka z pštrosího peří s teleskopickou rukojetí Pštrosí prachovka s teleskopickou plastovou rukojetí s vysoce kvalitním peřím z chovných pštrosů. Často využívaná na hradech a zámcích, depozitářích a muzeích. Teleskopický nástavec lze vysunout až na cca 155 cm, základní délka je cca 105 cm.
Alabastrová modelovací sádra, bílá krystalický přírodní alabastrový prášek původem z Německa Sádra z vybraných sádrovců, velmi jemná a čistá, zářivě bílá, pro modelování a sochařinu. Barevný odstín: zářivě bílá Použití: K modelování a lití Formování, odlévání Ředidlo: voda (pitná) V technologii se sádra zahřívá ve velkém měřítku na teplotu kolem 120-180 °C, čímž vzniká směs převážně hemihydrátu a mírně rozpustného anhydritu. Tento výrobek je dostupný jako tzv. štuková, modelová nebo alabastrová sádr
Côte d'Azur Fialová světlý caput mortuum Světle fialový břidlicový prášek. Ze švýcarského Melsu. Obsahuje železo/mangan. Slídovitá, tvrdá břidlice, zbarvená železem a manganem do fialova. Mezistupeň mezi okry a radiolarity. Pokud existovaly místní zdroje silně zbarvených minerálů, měly tyto pigmenty určitý regionální význam. Côte d´Azur Violet je světle fialový břidlicový prášek z Mels ve Švýcarsku. Jeho barva je výsledkem železa a manganu, které obsahuje. Tato fialka se nachází v italském malířství a ta
Akatissue Houbovitá čistící tkanina akatissue poskytuje větší flexibilitu na úzkých místech a je vhodný spíše k otírání povrchu než k jeho otírání. akatissue je novinkou v oblasti čisticích prostředků, která vznikla na základě požadavků mnoha konzervátorů. Na rozdíl od klasických houbiček lze citlivé povrchy čistit bez tření. Místo toho je lze čistit obzvlášť jemně lehkým stíracím pohybem, čímž se sníží přímé tření způsobené stíracím pohybem. Navíc, podobně jako u nové houby akapad white pure, byl kladen
Umbra přírodní, nazelenalá tmavá Přírodní italská umbra Umbru si lze představit jako okr, ve kterém byly více či méně velké části oxidu železa nahrazeny oxidem manganičitým. Čím vyšší je obsah manganu, tím je zbarvení tmavší. Umělecky nejhodnotnější odrůdy umbry pocházejí z Kypru, další z Itálie, Anglie nebo Německa. Technická data: Chemické složení: Přírodní italská umbra. Pigment Brown 8 (CAS č. 1309-37-1)Světlostálost - střední: 8 (1 je špatná, 8 je nejlepší)Světlostálost - ztenčená: 8 (1 je špatná,
Brusná tužka / čistící pero - bez nástavců Gumová tužka, bez svazku Tužka na gumu ze skleněných vláken na mazání, čištění a dezinfekci, doplňovací guma na sklo s kovovým hrotem, plynule nastavitelná Tužka je dodávána bez náhradních nástavců (pouze jeden skleněný nástavec je dodáván uvnitř pera). Délka tužky: 12 cm. Náhradní nástavce lze snadno dokoupit.
Pastelová zelená, Victoria Green světlý, velmi světlostálý, průhledný Silikátový pigment na bázi chrómu, se kterým lze snadno pracovat ve většině médií. Absorpce oleje je nízká, tenké průhledné vrstvy jsou proto při mletí v oleji obtížné. Technická data: Světlostálost - střední: 8 (1 je špatná, 8 je nejlepší)Světlostálost - ztenčená: 8 (1 je špatná, 8 je nejlepší)Stálost na světle - koncentrovaná: 8 (1 je špatná, 8 je nejlepší)ColorIndex: PG 51.77300Forma: prášekBarvy: zelenáVhodnost: Akryl, cement / ta
Alabastrová sádra krystalický přírodní alabastrový prášek, brilantně bílý, italský Italská alabastrová sádra se mele z bílého alabastru. Ve štuku nebo sochách poskytuje krystalická alabastrová mouka vysokou průhlednost a hloubku. Plnivo do barev a do Gesso Sottile. Technická data:Chemické složení: Přírodní produkt, alfa-hemihydrát sádryColorIndex: PW 25.77231Barvy: bíláForma: prášekVhodnost: Akryl, olej, tempera, akvarel / kvašRozpustnost ve vodě: nerozpustný Sádra se vyskytuje ve dvou různých přírodní
Čínské křídy nebo kaolinu používaného v anglicky mluvícím světě a v technologii lakování. Slovo pochází z čínského gaoling, co znamená "vysoké kopce", a odkazuje na lom včínské provincii Ťiang-si, kde Číňané poprvé našli tento typ přírodní hlíny. Velmi jemná, čištěná, z Anglie Al4(Si4O10|(OH)8) Srovnání barevnosti různých kříd v naší nabídce:
Volská žluč - Ox Gall smáčedlo pro olejové a temperové barvy, Schmincke Přírodní pomocný prostředek (smáčedlo) k odmaštění podkladů před natíráním kvašem nebo vodovými barvami a- používá se střídmě - jako tekutý prostředek pro všechny vodové barvy. Při technice rýžového laku volská hálka zajišťuje,že rýžový lak vytvoří vazbu s podkladovým lakem a nestéká. Protože volská hálka podporuje emulgaci, používá se také jako emulgátor pro výrobu emulzí z olejů a vody. Malíř ji nanáší na „mastné“ podklady, kt
Leštící achát č. 19 bezešvá kovová objímka, lakovaná dřevěná rukojeť Slouží k leštění plátkového zlata. Lešticí acháty jsou vysoce citlivé, doporučujeme se o ně pěčlivě starat, aby nemohly být poškrábány nebo poškozeny. Jedná se o křemičitý materiál, uzavřený v kovové objímce s dřevěnou lakovanou rukojetí
Leštící achát č. 29 bezešvá kovová objímka, lakovaná dřevěná rukojeť Slouží k leštění plátkového zlata. Lešticí acháty jsou vysoce citlivé, doporučujeme se o ně pěčlivě starat, aby nemohly být poškrábány nebo poškozeny. Jedná se o křemičitý materiál, uzavřený v kovové objímce s dřevěnou lakovanou rukojetí
Leštící achát č. 44 bezešvá kovová objímka, lakovaná dřevěná rukojeť Slouží k leštění plátkového zlata. Lešticí acháty jsou vysoce citlivé, doporučujeme se o ně pěčlivě starat, aby nemohly být poškrábány nebo poškozeny. Jedná se o křemičitý materiál, uzavřený v kovové objímce s dřevěnou lakovanou rukojetí
Leštící achát č. 37 bezešvá kovová objímka, lakovaná dřevěná rukojeť Slouží k leštění plátkového zlata. Lešticí acháty jsou vysoce citlivé, doporučujeme se o ně pěčlivě starat, aby nemohly být poškrábány nebo poškozeny. Jedná se o křemičitý materiál, uzavřený v kovové objímce s dřevěnou lakovanou rukojetí