Přípravek pro snadnou demontáž-montáž krytek náboje KNOTT pr. 52,1 mm
Sada přípravků KNOTT pro demontáž-montáž krytek, ložisek, mazniček
Kolová matice M18x1,5 pro nápravy KNOTT GB20. Používají se v kombinaci s podložkou. Pozor, podložka není součástí balení. Je nutné ji objednat samostatně, viz související produkty níže.
Velkoplošná podložka pro šrouby M14 sedlového tvaru se používá u nájezdových brzd KNOTT k dorovnání zakřivení tažné trubky při montáži kulové spojky na brzdu. Najdete ji na svislém (zadním) šroubu, kterým je přichycena tažná kulová spojka mezi maticí a tažnou trubkou. Sedlová podložka přiložená vybráním na trubku o průměru 50 mm vytvoří rovnou dosedací plochu pro matici procházejícícho šroubu. Při větších zatíženích se pak síly lépe rozloží do větších styčných ploch.Ve velikosti pro šrouby M14 je použita
Velkoplošná podložka pro šrouby M12 sedlového tvaru se používá u nájezdových brzd KNOTT k dorovnání zakřivení tažné trubky při montáži kulové spojky na brzdu. Najdete ji na svislém (zadním) šroubu, kterým je přichycena tažná kulová spojka mezi maticí a tažnou trubkou. Sedlová podložka přiložená vybráním na trubku o průměru 45 až 50 mm vytvoří rovnou dosedací plochu pro matici procházejícícho šroubu. Při větších zatíženích se pak síly lépe rozloží do větších styčných ploch.Ve velikosti pro šrouby M12 je po
Držák opěrného kolečka s litinovou základnou je určený pro náročnější uživatele a situace, kde dochází k většímu bočnímu namáhání opěrného kolečka. Je určený pro upnutí opěrného kolečka s průměrem trubky 48 mm. Oproti celoplechovému držáku koleček 48 mm poskytuje litinová základna více možností uchycení až v šesti bodech. Už při uchycení pouze dvěma šrouby M10 je výrazně odolnější proti vyvrácení a překroucení oproti celoplechovému držáku. Ideální stabilitu dosáhnete uchycením ve třech až čtyřech bodech.D
Automaticky sklopné opěrné pojezdové kolečko s navařenou přírubou pro přišroubování.délka vysunutí: 235 mm + 235 mm (výklop)Otáčením horní kličky se kolečko začne posunovat směrem dolů a vyklápět. V okamžiku, kdy je kolečko zcela vyklopené, dojde k jeho automatické aretaci ve vyklopené poloze. Při zasouvání kolečka otáčením horní kličky se kolečko automaticky odaretuje a začne se sklápět. Kolečko lze zatěžovat až v okamžiku, kdy je aretovaný výklop. Pokud není pod kolečkem dost místa pro jeho vyklopení, n
Držák lze použít pro kolečka s průměrem trubky 60 mm. Kruhové i oválné díry pro šrouby M10 v zadní stěně držáku umožňují několik různých způsobů montáže. Doporučujeme montovat čtyřmi šrouby M10 min. pevnost 8,8 (G8).Standardně je osazován na přívěsy VAPP 3,5 t.
Automaticky sklopné opěrné pojezdové kolečko KNOTT s navařenou přírubou pro přišroubování, galvanicky pozinkované. Po vyklopení a vysunutí se výsuvná část protáčí kolem svislé osy. Při manipulaci a pojíždění s přívěsem lze tak snadno měnit směr jízdy.délka vysunutí: 275 mm + 195 mm (výklop)Otáčením horní kličky se kolečko začne posunovat směrem dolů a vyklápět. V okamžiku, kdy je kolečko zcela vyklopené, dojde k jeho automatické aretaci ve vyklopené poloze. Při zasouvání kolečka otáčením horní kličky se k
Rozteč úchytů držáku je 105 mm. Určeno pro trubky průměru 48 mm.
Pevnou součástí tažné spojky je integrovaný zámek. Dodává se se dvěma klíči a bezpečnostní kulovou vložkou. Rozteč montážních otvorů je 40 mm.
Ocelové bezpečnostní lanko pro dodatečné zajištění nebrzděného přívěsu o nejvyšší povolené hmotnosti max. 750 kg.Pomáhá omezit následné škody v případě poškození nebo selhání hlavního spojovacího zařízení.Snadná montáž pomocí držáku lanka pod šrouby opěry oje.Oko lanka se jednoduše převlékne přes kouli tažného zařízení před připojením přívěsu.Toto lanko není schopné zajistit přívěs v případě selhání (odpadnutí) odnímatelného tažného zařízení automobilu. Lanko se převláká přes kouli, t.j. když dojde k odpa
Sklopné, nezápustné kotevní oko s podložkou a montážním materiálem. Sada obsahuje:1x sklopné kotevní oko1x podložka kotevního oka2x šroub M6 s imbusovou hlavou2x samojistná matice M6síla kulatiny oka: kulatina 6 mm síla základny: 2 mm pr. montážních otvorů: 6,5 mm rozteč montážních otvorů: 18 mm délka šroubů bez hlavy: 30 mm délka závitů: 20 mm Maximální zatížení v tahu: 250 daN.
Kolečko má plechový pozinkovaný disk, středové uložení osazeno plastovým pouzdrem pro průměr čepu 20 mm.průměr kolečka: 200 mmšířka běhounu: 60 mmšířka středového uložení: 60 mmpro průměr čepu: 20 mmmax. zatižitelnost: 250 kg staticky
Kroužek těsnící k nápravě Knott G/VG7 - simering 43,5x56x7 mmPoužítí u nebrzděných naprav Knott typ.VG7 a G