Model letadla Airbus A320 ve zbarvení českých národních aerolinií ČSA. Vzhledem k tomu, že z ČSA zachvilku nejspíš nic nezbude, model se může stát zajímavou vzpomínkou na jednu z nejstarších leteckých společností na světě.
SOUKROMÝ INZERÁT!POZOR! Tato stránka není produktem prodávaným jménem Modely aut s.r.o. Jedná se o soukromý inzerát na prodej použitého zboží. Výrobek je přesně ve stavu, který vidíte na foto. Pokud na foto něco není vidět, měli byste předpokládat horší možnost.Položka bude odeslána s dalšími položkami objednavky ve stejném balíku.Finanční doklad nevystaví Modely aut s.r.o., ale soukromá osoba.Transakce z prodeju tohoto produktu neproběhne v rámci obchodních podmínek Modely aut s.r.o., ale v souladu s pra
Krásný model Iljušinu Il-62M v nejkrásnějších možných barvách - Československých aerolinií. Tento stroj byl registrován jako OK-JBI a nesl jméno Plzeň. Dodaný byl v květnu 1979 a flotilu opustil v srpnu roku 1994. Celkem ČSA provozovali 15 letadel typu Il-62 (z toho 6x varianta M). Doprava ZDARMA
S představením prvního Airbusu A350 představuje největší ruská letecká společnost také svůj modernizovaný a osvěžený vzhled. Do roku 2023 má být v provozu 15 letadel, které by měly ve stejném období nahradit A330.
Joon byla dceřiná společnost Air France, která fungovala jen dva roky byla založena v roce 2017. Měla zaujmout hlavně mladou klientelu. Později se však ukázalo, že značka Joon jen oslabila mateřskou značku Air France. Proto byla její činnost v roce 2019 ukončena. Model je tak zajímavým kusem, který zobrazuje společnost s velmi krátkou dobou života.
N256NV je první A320 americké výroby, která byla v roce 2018 dodána nízkonákladové letecké společnosti. Dalšími zcela novými modely z amerického státu Alabama doplňuje nyní více než 80 letadel A319 a A320 ve flotile, u nichž byly v listopadu 2018 nahrazeny poslední zbývající MD-80.
Laker Airways, založená v roce 1966 Britem Freddiem Lakerem původně pro charterový provoz, se brzy proslavila jako první evropská nízkonákladová letecká společnost. V roce 1977 získal Laker práva na transatlantickou trasu z Londýna do New Yorku, kterou provozoval s McDonnell Douglas DC-10 a která byla poté prodávána za neuvěřitelně nízkou cenu 59 britských liber (přibližně 360 eur). Pro tyto lety prováděné pod názvem Skytrain si Laker objednal dalších pět letadel tohoto typu. Pět let po prvním nízkonáklad
Tímto poutavým vlastním malováním společnost Alaska Airlines prokazuje svůj závazek poskytnout Afroameričanům stejné možnosti školení. Na trupu jsou uvedeny profily 14 dětí a vnoučat některých zaměstnanců letecké společnosti. 737-900 podtrhuje dlouhodobé partnerství letecké společnosti s fondem United Negro College Fund, který podporuje znevýhodněné Afroameričany se školním a vysokoškolským vzděláním.
Tento A330 je pojmenován po Kimberley, nejsevernějším regionu provincie Západní Austrálie. Je jednou z 18 letadel A330-200 s krátkým trupem ve flotile Qantas. Dalších osm z nich je k sezení pro celkem 255 cestujících a používá se hlavně v mezinárodním měřítku. Ostatních deset má o něco více míst pro domácí provoz.
Na jednom z více než 20 exemplářů letounu Airbus A321 od Frontier Airlines ukazuje toto letadlo s identifikací N712FR vzadu větší než živý Jaguar, který dostal příhodný název „Spot“. Frontier chce pomocí ilustrace zvířat upozornit na dramatickou situaci mnoha živočišných druhů ohrožených vyhynutím na americkém kontinentu.
Kromě celkem 90 letadel A320 a A320neo provozuje společnost se sídlem v Denveru v Coloradu více než 20 roztažených verzí A321. I na tomto typu letadla Frontier ukazuje živočišné druhy, kterým hrozí vyhynutí na ocasních jednotkách jejich letadel, zde „sova Otto“.
V sortimentu Herpa se poprvé objevuje model od americké nízkonákladové letecké společnosti Spirit. Neoficiálně je letecká společnost uvedena také jako „ultra-nízkorozpočtový přepravce“, kde je kromě místa nutné za příplatek rezervovat téměř vše ostatní, například příruční zavazadlo. Jednoduchý koncept se ukázal jako velmi úspěšný a z letecké společnosti se stala osmá největší společnost v USA. V současné době provozuje flotilu téměř 170 letadel A319, A320 a A321 v nápadně jednoduchém žluto -černém vzhledu
Turecko se na vývoji A400M podílelo v rané fázi. V dubnu 2014 byl první z deseti kopií předán 12. základně letecké dopravy na letišti Erkilet-Kayseri. A400M provozuje 221. letka, která nese dodatečný název „Esen“, což v němčině znamená „Brise“. A400M ve skutečnosti poskytuje závan čerstvého vzduchu a znamená pro turecké ozbrojené síly významnou modernizaci.
Skládá se z 28 dílů. Průměr: 41 mm, výška: 137 mm.
Letištní fólie ke stavebnici letiště Herpa 520362. Rozměry 98x100 cm. Měřítko 1:500.