Zaskar LT je vytvořen pro jezdce, kteří preferují jednoduchost a schopnosti hardtailu, ale také mašinu pro agresivní jízdu, která posune jejich dovednosti na novou úroveň. Takovému určení odpovídá i výbava s vidlicí se 130 mm zdvihu, teleskopickou sedlovkou, blatníčkem, 29“ koly s agresivními plášti a řazením 1x12. Pro zachování čistoty vzhledu je kabeláž vedená uvnitř rámu.
Zaskar LT je vytvořen pro jezdce, kteří preferují jednoduchost a schopnosti hardtailu, ale také mašinu pro agresivní jízdu, která posune jejich dovednosti na novou úroveň. Takovému určení odpovídá i výbava s vidlicí se 130 mm zdvihu, teleskopickou sedlovkou, blatníčkem, 29“ koly s agresivními plášti a řazením 1x12. Pro zachování čistoty vzhledu je kabeláž vedená uvnitř rámu.
Zaskar LT je vytvořen pro jezdce, kteří preferují jednoduchost a schopnosti hardtailu, ale také mašinu pro agresivní jízdu, která posune jejich dovednosti na novou úroveň. Takovému určení odpovídá i výbava s vidlicí se 130 mm zdvihu, teleskopickou sedlovkou, blatníčkem, 29“ koly s agresivními plášti a řazením 1x12. Pro zachování čistoty vzhledu je kabeláž vedená uvnitř rámu.
Zaskar LT je vytvořen pro jezdce, kteří preferují jednoduchost a schopnosti hardtailu, ale také mašinu pro agresivní jízdu, která posune jejich dovednosti na novou úroveň. Takovému určení odpovídá i výbava s vidlicí se 130 mm zdvihu, teleskopickou sedlovkou, blatníčkem, 29“ koly s agresivními plášti a řazením 1x12. Pro zachování čistoty vzhledu je kabeláž vedená uvnitř rámu.
Zaskar LT je vytvořen pro jezdce, kteří preferují jednoduchost a schopnosti hardtailu, ale také mašinu pro agresivní jízdu, která posune jejich dovednosti na novou úroveň. Takovému určení odpovídá i výbava s vidlicí se 130 mm zdvihu, teleskopickou sedlovkou, blatníčkem, 29“ koly s agresivními plášti a řazením 1x12. Pro zachování čistoty vzhledu je kabeláž vedená uvnitř rámu.
Zaskar LT je vytvořen pro jezdce, kteří preferují jednoduchost a schopnosti hardtailu, ale také mašinu pro agresivní jízdu, která posune jejich dovednosti na novou úroveň. Takovému určení odpovídá i výbava s vidlicí se 130 mm zdvihu, teleskopickou sedlovkou, blatníčkem, 29“ koly s agresivními plášti a řazením 1x12. Pro zachování čistoty vzhledu je kabeláž vedená uvnitř rámu.
Vyrazte na nové tratě se zcela přepracovaným GT Avalanche v šedé barvě. Avalanche přichází na novém hliníkovém rámu, svěžím stylem a moderními prvky. Avalanche je kolo pro ambiciózní bikery, kteří chtějí spolehlivé kolo, které zvládne i budoucí vylepšování.
Vyrazte na nové tratě se zcela přepracovaným GT Avalanche v šedé barvě. Avalanche přichází na novém hliníkovém rámu, svěžím stylem a moderními prvky. Avalanche je kolo pro ambiciózní bikery, kteří chtějí spolehlivé kolo, které zvládne i budoucí vylepšování.
Vyrazte na nové tratě se zcela přepracovaným GT Avalanche v šedé barvě. Avalanche přichází na novém hliníkovém rámu, svěžím stylem a moderními prvky. Avalanche je kolo pro ambiciózní bikery, kteří chtějí spolehlivé kolo, které zvládne i budoucí vylepšování.
Vyrazte na nové tratě se zcela přepracovaným GT Avalanche v šedé barvě. Avalanche přichází na novém hliníkovém rámu, svěžím stylem a moderními prvky. Avalanche je kolo pro ambiciózní bikery, kteří chtějí spolehlivé kolo, které zvládne i budoucí vylepšování.