Dvoumístná pohovka s opěradlem je nejen jedním z nejikoničtějších nábytků klasické dánské designové tradice, ale také nabízí útulné a praktické posezení pro nejpříjemnější chvíle dne. Design je nadčasový v tom nejlepším slova smyslu a existuje spousta možností, jak vzhled variovat pomocí polštářů. Řada nábytku s opěradly od Erika Oleho Jørgensena pochází z roku 1978 a jasně odkazuje na další velké designéry, kteří položili základy společnosti FDB Møbler. Erik Ole Jørgensen měl zkušenosti jako čalouník i j
Dvoumístná pohovka s opěradlem je nejen jedním z nejikoničtějších nábytků klasické dánské designové tradice, ale také nabízí útulné a praktické posezení pro nejpříjemnější chvíle dne. Design je nadčasový v tom nejlepším slova smyslu a existuje spousta možností, jak vzhled variovat pomocí polštářů. Řada nábytku s opěradly od Erika Oleho Jørgensena pochází z roku 1978 a jasně odkazuje na další velké designéry, kteří položili základy společnosti FDB Møbler. Erik Ole Jørgensen měl zkušenosti jako čalouník i j
Dvoumístná pohovka s opěradlem je nejen jedním z nejikoničtějších nábytků klasické dánské designové tradice, ale také nabízí útulné a praktické posezení pro nejpříjemnější chvíle dne. Design je nadčasový v tom nejlepším slova smyslu a existuje spousta možností, jak vzhled variovat pomocí polštářů. Řada nábytku s opěradly od Erika Oleho Jørgensena pochází z roku 1978 a jasně odkazuje na další velké designéry, kteří položili základy společnosti FDB Møbler. Erik Ole Jørgensen měl zkušenosti jako čalouník i j
Dvoumístná pohovka s opěradlem je nejen jedním z nejikoničtějších nábytků klasické dánské designové tradice, ale také nabízí útulné a praktické posezení pro nejpříjemnější chvíle dne. Design je nadčasový v tom nejlepším slova smyslu a existuje spousta možností, jak vzhled variovat pomocí polštářů. Řada nábytku s opěradly od Erika Oleho Jørgensena pochází z roku 1978 a jasně odkazuje na další velké designéry, kteří položili základy společnosti FDB Møbler. Erik Ole Jørgensen měl zkušenosti jako čalouník i j
Dvoumístná pohovka s opěradlem je nejen jedním z nejikoničtějších nábytků klasické dánské designové tradice, ale také nabízí útulné a praktické posezení pro nejpříjemnější chvíle dne. Design je nadčasový v tom nejlepším slova smyslu a existuje spousta možností, jak vzhled variovat pomocí polštářů. Řada nábytku s opěradly od Erika Oleho Jørgensena pochází z roku 1978 a jasně odkazuje na další velké designéry, kteří položili základy společnosti FDB Møbler. Erik Ole Jørgensen měl zkušenosti jako čalouník i j
Dvoumístná pohovka s opěradlem je nejen jedním z nejikoničtějších nábytků klasické dánské designové tradice, ale také nabízí útulné a praktické posezení pro nejpříjemnější chvíle dne. Design je nadčasový v tom nejlepším slova smyslu a existuje spousta možností, jak vzhled variovat pomocí polštářů. Řada nábytku s opěradly od Erika Oleho Jørgensena pochází z roku 1978 a jasně odkazuje na další velké designéry, kteří položili základy společnosti FDB Møbler. Erik Ole Jørgensen měl zkušenosti jako čalouník i j
Moje díla musí mít univerzálnost a materiálnost, což znamená, že je lze umístit jak ke stávajícímu nábytku, tak k nábytku, který teprve spatří světlo světa. Isabel Ahm Astrup je praktický rozkládací stůl, který přichází s poetickým a organickým příběhem. inspirován lidským tělem. Designérka pojala nohy jako ramena nesoucí desku stolu. Organický a přirozený vzhled ještě umocňuje zaoblená deska stolu. Je to také stůl vyrobený z pevných materiálů a proto je každý stůl jedinečný: dubový masiv a dubová dýha n
Pro mě je role kusu nábytku je dvojí - role krásné sochy která musí zároveň věrně a spolehlivě sloužit svému účelu pro lidi, kteří ho používají. Tyto chytré bedýnky na jablka od Moniky Ritterband jsou moderní verzí klasických bedýnek na jablka, které se používají ke sklizni ovoce již po generace. Tyto bedýnky však nejsou ideální pouze pro skladování ovoce. Monica Ritterband se proto rozhodla navrhnout čtyři různé velikosti krabic na jablka, které lze použít pro skladování a pro přehledné a dobře organi
Pro mě je role kusu nábytku je dvojí - role krásné sochy která musí zároveň věrně a spolehlivě sloužit svému účelu pro lidi, kteří ho používají. Tyto chytré bedýnky na jablka od Moniky Ritterband jsou moderní verzí klasických bedýnek na jablka, které se používají ke sklizni ovoce již po generace. Tyto bedýnky však nejsou ideální pouze pro skladování ovoce. Monica Ritterband se proto rozhodla navrhnout čtyři různé velikosti krabic na jablka, které lze použít pro skladování a pro přehledné a dobře organi
Stůl Shaker se nevyskytoval pouze v soukromé jídelně Børge Mogensena, jeho designéra, ale byl to také typ stolu, ke kterému se během své kariéry nábytkového architekta opakovaně vracel. Børge Mogensen navrhl tento model pro společnost FDB Møbler v roce 1950, ale nikdy se nezačal vyrábět, pravděpodobně kvůli nohám ve tvaru kříže, které tehdy představovaly odvážný designový detail, jehož výroba byla obtížná. O sedmdesát let později společnost FDB Møbler nyní uvádí na trh stůl, který - navzdory měnícím se sp
Stůl Shaker se nevyskytoval pouze v soukromé jídelně Børge Mogensena, jeho designéra, ale byl to také typ stolu, ke kterému se během své kariéry nábytkového architekta opakovaně vracel. Børge Mogensen navrhl tento model pro společnost FDB Møbler v roce 1950, ale nikdy se nezačal vyrábět, pravděpodobně kvůli nohám ve tvaru kříže, které tehdy představovaly odvážný designový detail, jehož výroba byla obtížná. O sedmdesát let později společnost FDB Møbler nyní uvádí na trh stůl, který - navzdory měnícím se sp
Jídelní stůl C35A byl navržen v roce 1957 a dnes je stejně aktuální a módní jako tehdy. Naprosto klasický kus nábytku, který vychází ze skandinávského designu a funkcionalismu filtrovaného moderním pohledem. Krásný minimalismus Navrženo v roce 1957 S rozměry 82 × 82 cm je stůl C35A nejmenším stolem z řady C35. Skvěle se hodí do kuchyně, malého bytu nebo na chalupu. Cílem Poula M. Volthera při navrhování stolů C35 (k dispozici ve třech velikostech) bylo vytvořit jednoduchý, stylový stůl, který by se dokon
Jídelní stůl C35A byl navržen v roce 1957 a dnes je stejně aktuální a módní jako tehdy. Naprosto klasický kus nábytku, který vychází ze skandinávského designu a funkcionalismu filtrovaného moderním pohledem. Krásný minimalismus Navrženo v roce 1957 S rozměry 82 × 82 cm je stůl C35A nejmenším stolem z řady C35. Skvěle se hodí do kuchyně, malého bytu nebo na chalupu. Cílem Poula M. Volthera při navrhování stolů C35 (k dispozici ve třech velikostech) bylo vytvořit jednoduchý, stylový stůl, který by se dokon
Jídelní stůl C35A byl navržen v roce 1957 a dnes je stejně aktuální a módní jako tehdy. Naprosto klasický kus nábytku, který vychází ze skandinávského designu a funkcionalismu filtrovaného moderním pohledem. Krásný minimalismus Navrženo v roce 1957 S rozměry 82 × 82 cm je stůl C35A nejmenším stolem z řady C35. Skvěle se hodí do kuchyně, malého bytu nebo na chalupu. Cílem Poula M. Volthera při navrhování stolů C35 (k dispozici ve třech velikostech) bylo vytvořit jednoduchý, stylový stůl, který by se dokon
Jídelní stůl C35A byl navržen v roce 1957 a dnes je stejně aktuální a módní jako tehdy. Naprosto klasický kus nábytku, který vychází ze skandinávského designu a funkcionalismu filtrovaného moderním pohledem. Krásný minimalismus Navrženo v roce 1957 S rozměry 82 × 82 cm je stůl C35A nejmenším stolem z řady C35. Skvěle se hodí do kuchyně, malého bytu nebo na chalupu. Cílem Poula M. Volthera při navrhování stolů C35 (k dispozici ve třech velikostech) bylo vytvořit jednoduchý, stylový stůl, který by se dokon