EVtun

Mitsubishi Outlander PHEV Box – čistě elektrická jízda

Mitsubishi Outlander PHEV Box – čistě elektrická jízda

Mitsubishi Outlander PHEV Box dovolí Vašemu vozu jízdu čistě na elektrický pohon. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tyto vylepšení:

koupit
LEAF Box - Nissan Leaf / e-NV200 zvýšení dojezdu + rekuperace

LEAF Box - Nissan Leaf / e-NV200 zvýšení dojezdu + rekuperace

LEAF Box prodlužuje dojezd Vašeho vozu. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tato zásadní vylepšení:

koupit
TeslaChip - Model S, Model X a Model 3 - zvýšení dojezdu Model: S,X

TeslaChip - Model S, Model X a Model 3 - zvýšení dojezdu Model: S,X

TeslaChip prodlužuje dojezd Vašeho vozu. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tato zásadní vylepšení:

koupit
TeslaChip - Model S, Model X a Model 3 - zvýšení dojezdu Model: 3

TeslaChip - Model S, Model X a Model 3 - zvýšení dojezdu Model: 3

TeslaChip prodlužuje dojezd Vašeho vozu. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tato zásadní vylepšení:

koupit
RXH HYbridChip - zvýšení dojezdu + rekuperace

RXH HYbridChip - zvýšení dojezdu + rekuperace

HYbridChip prodlužuje dojezd Vašeho vozu. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tato zásadní vylepšení:

koupit
VW e-Golf/e-Up EVchip - zvýšení dojezdu + rekuperace

VW e-Golf/e-Up EVchip - zvýšení dojezdu + rekuperace

e-Golf/e-Up EVchip prodlužuje dojezd Vašeho vozu. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tato zásadní vylepšení:

koupit
Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 1

Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 1

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dal

koupit
Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 2

Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 2

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dal

koupit
Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: US Tesla

Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: US Tesla

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dal

koupit
Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 32A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 1

Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 32A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 1

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dal

koupit
Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 32A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 2

Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 32A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 2

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dal

koupit
Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 32A/400V, Konektor pro připojení k vozu: US Tesla

Accelev V2 | 2x16A na 1x32A max. 8 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 32A/400V, Konektor pro připojení k vozu: US Tesla

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dal

koupit
Kia Soul EVchip zvýšení dojezdu + rekuperace

Kia Soul EVchip zvýšení dojezdu + rekuperace

Kia Soul EV Box prodlužuje dojezd Vašeho vozu. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tato zásadní vylepšení:

koupit
Toyota HYbridChip - zvýšení dojezdu + rekuperace

Toyota HYbridChip - zvýšení dojezdu + rekuperace

HYbridChip prodlužuje dojezd Vašeho vozu. Použitím tohoto boxu nepřicházíte o záruku, jedná se čistě o plug-and-play řešení. Jedná se o externí řídící jednotku, kterou jednoduše připojíte a opět odpojíte. Přináší tato zásadní vylepšení:

koupit
Accelev V2 | 2x12A na 1x24A max. 6 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 1

Accelev V2 | 2x12A na 1x24A max. 6 kW Koncovka přívodního kabelu: CEE 16A/400V, Konektor pro připojení k vozu: Typ 1

Accelev v2 je procesorem řízená, moderní AC nabíjecí stanice s funkcemi, které nejsou dostupné u nabíječek jiných výrobců. Nejedná se o „obyčejné“ EVSE. Je-li připojeno k 3-fázovému zdroji, „sloučí“ sílu dvou fází do jedné „super fáze“, čímž zdvojnásobí rychlost nabíjení. Toto je jedna z hlavních výhod, nabíjecí stanice dokáže nabíjet elektromobily s 1 fázovou palubní nabíječkou (onboard charger) plnou rychlostí, a to z 3 fázové zásuvky. Spolu se schopností okamžitě omezovat nabíjecí výkon při detekci dal

koupit