DT SWISS přední náboj 350 DBIS Classic MTB náboje DT 350 se staly absolutně nejprodávanější řadou ze všech nábojů DT SWISS! Jejich cena, výkon a spolehlivost je bezkonkurenční! ALU tělo náboje, ocelové průmyslové ložiska a ověřená konstrukce. Tak jako u dražších modelů je i u těchto možnost přestavby na jiné rozměry upevnění do vidlic a rámů. Náboje DT 350 se dodávají jak pro klasické paprsky se zahnutou hlavou tak i pro paprsky s přímou hlavou Straightpull. Dostupné jsou DBIS nebo Centerlock. Od roku
DT SWISS zadní náboj 350 DBIS Classic MTB náboje DT 350 se staly absolutně nejprodávanější řadou ze všech nábojů DT SWISS! Jejich cena, výkon a spolehlivost je bezkonkurenční! ALU tělo náboje, ocelové průmyslové ložiska a ověřená konstrukce. Tak jako u dražších modelů je i u těchto možnost přestavby na jiné rozměry upevnění do vidlic a rámů. Náboje DT 350 se dodávají jak pro klasické paprsky se zahnutou hlavou tak i pro paprsky s přímou hlavou Straightpull. Dostupné jsou DBIS nebo Centerlock. Od roku
Ořech náboje DT Swiss/Roval ročník 2013 včetně koncovky. Rozměry 180/240/350 12/142 mm.
Ořech náboje DT Swiss/Roval ročník 2013 včetně koncovky. Rozměry 180/240/350 12/142 mm.
Ořech náboje DT Swiss EXP S/S HG 11 speed 12/142 včetně koncovky.
Přední pevná osa DT Swiss/Specialized RWS - šířka náboje 100mm, 12mm osa.
Zadní pevná osa DT Swiss/Specialized RWS- šířka náboje 142mm, 12mm osa. Kónická dosedací plocha, stoupání závitu 1.
Tato kola jsou vlajkovou lodí pro závodní cyklokros. Pevné a lehké karbonové ráfky o výšce 38 mm v kombinaci s náboji s keramickým ložiskem zaručují maximální spolehlivost, pevnost a tuhost pro tuto rychlostní disciplínu. Kola však nemají problém se poprat i s gravelovou nebo silniční disciplínou. Hmotnost páru 1322 g zaručí okamžitou akceleraci a nízkou váhu kola pro běžecké pasáže. Tím, že se jedná o kola pro nejvyšší kategorii závodního nasazení v CX, jsou jako jedné dodávány ve verzi pro lepenou galus
Nástupce populárních ráfků FR 560 je tu v podobě novinky FR 541! Vnitřní šíře 30mm zůstala ale byly posíleny a jinak vytvarovány patky ráfku. Samotný profil byl odlehehčen a nově jsou tak u ráfku jako příslušenství niple Squorx + podložky. Milou novinkou je, že k ráfku jsou dodávány sety náhradních polepů, které doladí váš bike dle vkusu! Tento ráfek asi nebude váš první, možná ale bude váš poslední!
Nástupce populárních ráfků FR 560 je tu v podobě novinky FR 541! Vnitřní šíře 30mm zůstala ale byly posíleny a jinak vytvarovány patky ráfku. Samotný profil byl odlehehčen a nově jsou tak u ráfku jako příslušenství niple Squorx + podložky. Milou novinkou je, že k ráfku jsou dodávány sety náhradních polepů, které doladí váš bike dle vkusu! Tento ráfek asi nebude váš první, možná ale bude váš poslední!
DT Swiss EX 471 ráfek je ideální volbou pro Enduro styl ježdění. Díky své šířce 30 mm a nízké hmotnosti nabízí optimální kombinaci vysoké tuhosti a ovladatelnosti.
DT Swiss EX 471 ráfek je ideální volbou pro Enduro styl ježdění. Díky své šířce 30 mm a nízké hmotnosti nabízí optimální kombinaci vysoké tuhosti a ovladatelnosti.
DT Swiss EX 471 ráfek je ideální volbou pro Enduro styl ježdění. Díky své šířce 30 mm a nízké hmotnosti nabízí optimální kombinaci vysoké tuhosti a ovladatelnosti.
DT Swiss EX 471 ráfek je ideální volbou pro Enduro styl ježdění. Díky své šířce 30 mm a nízké hmotnosti nabízí optimální kombinaci vysoké tuhosti a ovladatelnosti.
Vynikající aero-stabilita a minimální aerodynamický odpor podporují kompletní systém jezdce a jeho kola. Kola ARC 1100 DICUT, vyrobená z vysoce kvalitních komponentů DT Swiss a vybavená keramickými ložisky SINC, vám poskytnou spolehlivost, kterou potřebujete - bez ohledu na to, zda bojujete proti větru na svém časovém kole nebo se snažíte uniknout z hromady na finále metrů k trati.ARC 1100 DICUT 80: Vysokoprofilové dvojkolí s aerodynamickými ráfky s nejlepším efektem plachtění si vybírají naši nejlep