Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec
Kolekce Vapor byla vždy založena na lehkosti, takže ani u nové řady jsme neměli důvod se toho nedržet – naopak jsme si řekli, že bychom v ideálním případě mohli váhu bruslí ještě o něco snížit! A skutečně se nám to podařilo, za což vděčíme především technologii CURV Composite – samo vyztuženému, 100% termoplastickému kompozitnímu materiálu, mezi jehož přednosti (kromě špičkové ochrany paty a kotníku) patří právě lehkost. Nízkou hmotnost jsme si ještě pojistili přepracováním zadního dílu brusle pomocí tec