Styxie je rozšíření pro karetní fantasy hru Siegestorm přinášející novou frakci pro hru hráče proti hráči. Siegestorm je karetní fantasy hra určená primárně pro dva hráče, obsahuje ale i režimy pro sólo hraní a hru více hráčů.
Změňte osud jsou karetní příběhové hry z edice Mozkovna, ve kterých se se svými spoluhráči stanete cestovateli v čase. Vraťte se do minulosti a změňte běh událostí, které vedly ke smrti člověka.
Nemocnice Rubava je na nohou. Doktoři budou muset obhajovat své atestace. Hovoří se dokonce o propouštění. Všichni lékaři budou muset osvědčit rychlý úsudek a bystrou mysl! Kdo se ukáže být nejlepším diagnostikem a kdo je jenom pátým kolem u vozu? To zjistíte již brzy.
V kostce! Mýty a legendy je desetiminutová hra na procvičení paměti a vědomostí aneb co si zapamatujete za 10 vteřin? Vaším cílem bude za 10 minut nasbírat co nejvíce karet s obrázky zemí. Jak na to? Vždy si vyberete 1 kartu, díváte se na ní 10 sekund (než se přesypou hodiny) a poté si vezme kartu váš soupeř.
Kvízová hra Znáte Evropu? otestuje vaše znalosti o našem světadílu napříč 6 různými kategoriemi - historie, geografie, příroda/věda/technika, kultura, sport a různé. Celkem na vás čeká 1350 otázek, jejich obtížnost si však můžete zvolit sami.
Tajemná schránka z řady Mozkovna je skřínka ze dřeva, do které můžete schovat drobný dárek. Skřínka je zároveň hlavolamem, kterému musí obdarovaný nejdříve přijít na kloub, aby zjistil, jaké překvapení na něj uvnitř čeká.
V této knize se děti hravou formou seznámí s povoláním učitele. Hlavní postavou knížky je paní učitelka Helenka, se kterou se podíváme nejen do třídy a do kabinetu, ale i na lyže nebo na výlet do historie. Na každé stránce lze odhalit plno zajímavých zvuků a dialogů.
V této knize se děti hravou formou seznámí s povoláním popeláře. Jakými auty popeláři jezdí, v kolik musí ráno vstávat a co se vlastně děje s odpadky? Na každé stránce lze odhalit plno zajímavých zvuků a dialogů. Pomocí jednoduchého kvízu si pak mladí popeláři a popelářky mohou procvičit své znalosti.
V této knize se děti hravou formou seznámí s povoláním zvěrolékaře. Jaké nástroje ke své práci potřebuje, jaká zvířata léčí a jak se máme starat o domácí mazlíčky? Na každé stránce lze odhalit plno zajímavých zvuků a dialogů. Pomocí jednoduchého kvízu si pak mladí veterináři a veterinářky mohou procvičit své znalosti.
U párty hry Tipni si! Pravda, nebo lež se dobře pobavíte a leccos se i dozvíte. Dokážete si tipnout, zda je výrok Severní ledový oceán nejenže je z oceánů nejmenší, ale také nejmělčí. pravdivý, nebo je tam zrnko lži? Tipujte a sázejte na odpovědi svých spoluhráčů. Baroko vzniklo v 18. století ve Francii.
Poutavé zábavné karetní Kvízy do kapsy v novém balení jsou ideální zábavou na cesty i skvělým rozšířením pro deskovou hru Česko - Otázky a odpovědi. V každé krabičce Kvízů do kapsy najdete 50 karet s otázkami rozdělenými do 6 tématických okruhů. Pokud se bojíte, že nebudete vědět příliš mnoho odpovědí, nezoufejte.
Být, bydlet, obyvatel… Mimozemšťánci Befe, Leme, Pese a Veze vás zvou na svou planetu Ypsilion, kde si procvičíte vyjmenovaná slova netradiční, ale velmi zábavnou formou. Napínavá dobrodružství jsou obohacena spoustou úkolů k procvičení znalostí psaní I a Y, ale i dalších souvisejících jevů.
V této knize se děti hravou formou seznámí s povoláním policisty. Hlavní hrdinou knížky je policejní nováček Kája, který řeší svůj první případ: krádež vzácného obrazu. Podaří se mu dopadnout zloděje? Na každé stránce lze odhalit plno zajímavých zvuků a dialogů.
Chytré knihy z edice Mozkovna - to je téměř 150 stran plných rébusů a zapeklitých hádanek. Zabaví každého nadšence do nevšedního luštění.
Chytré knihy z edice Mozkovna - to je téměř 150 stran plných rébusů a zapeklitých hádanek. Zabaví každého nadšence do nevšedního luštění.