Pozor, lano je určeno pro kolové jednotky 3060,3081Originální lanovody v provedení profi - longlife mají oproti standardním lanovodům plastem potažené lanko. Tato úprava napomáhá snižovat tření lanka a prodlužuje životnost lanovodu v náročných provozních podmínkách.Závit na konci lana umožňuje přesné seřízení brzdových vahadel. Proto se tímto lanovodem se obvykle nahrazují lanovody s koncovkou pro rychlomontáž, používaná v prvovýrobě.
Originální madlo pro stabilizátory AL-KO AKS 2004 a AKS 3004.
Octagon Plus je speciální tlumič optimalizovanou tlumící křivkou pro nápravy AL-KO.Barevné rozlišení tlumiče určuje rozmezí nosnosti náprav, pro které je tlumič určený (viz níže).Na rozdíl od běžných širokorozsahových tlumičů jsou tlumiče AL-KO Octagon Plus optimalizované vždy pro určitý hmotnostní rozsah. Díky tomu nedochází k přetlumení nebo nedostatečnému tlumení.Tlumiče AL-KO Octagon zohledňují ve své charakteristice vlastní útlum unikátního pružícího systému šestihranných náprav AL-KO. Díky tomu doch
Octagon Plus je speciální tlumič optimalizovanou tlumící křivkou pro nápravy AL-KO.Barevné rozlišení tlumiče určuje rozmezí nosnosti náprav, pro které je tlumič určený (viz níže).Na rozdíl od běžných širokorozsahových tlumičů jsou tlumiče AL-KO Octagon Plus optimalizované vždy pro určitý hmotnostní rozsah. Díky tomu nedochází k přetlumení nebo nedostatečnému tlumení.Tlumiče AL-KO Octagon zohledňují ve své charakteristice vlastní útlum unikátního pružícího systému šestihranných náprav AL-KO. Díky tomu doch
Tlumič AL-KO Universal COMPACT je určený pro jednonáporavové přívěsy o celkové hmotnosti až do 1500 kg a pro dvounápravové přívěsy až do celkové hmotnosti 3000 kg.Koncovky tlumiče jsou osazeny kulovými silentbloky, které umožňují výkyv až o 5o. Tím je zajištěno minimální namáhání v místech uložení tlumiče.Tlumič je dodáván včetně dvou upevňovacích šroubů M12x65 a samojistných matic.V naší nabídce najdete také tlumiče AL-KO Octagon s optimalizovanou tlumící křivkou pro různé nosnosti náprav.
Náprava AL-KO UBR 700-5 (750 kg) a=1092 mm, 100x4, vysoké patky (Pongratz).Kuželíková ložiskaNáprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Náprava AL-KO UBR 700-5 (750 kg) a=750 mm, c=1180mm, 100x4Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
pro přívěsy o celkové hmotnosti 1500-2700 kg.
Brzdové obožení se prodává jako sada, 4 ks paken na kompletní brzděnou nápravu + veškeré pružiny které jsou součástí brzdového systému kolové jednotky.
Doprodej zlevněných kusů, které jsou nové, nepoužité a plně funkční, ale jsou dodávány bez originální krabice a tištěného návodu.Naviják je vybaven automatickou brzdou. Během navíjení je cívka navijáku proti zpětnému otáčení jištěna automatickou západkou. V okamžiku, kdy je potřeba břemeno začít spouštět nebo jen kousek popustit dolů, stačí jednoduše začít klikou otáčet v protisměru navíjení a západka je automaticky vyřazena bez nutnosti ručního odjišťování. Při opětné změně směru na navíjení se opět zápa
Nájezdová brzda AL-KO 150V (AE EURO-2 150V) 2. generace pro přívěsy vybavené kolovými jednotkami AL-KO 1637 (vnitřní průměr bubnu 160 mm) a AL-KO 2051 (vnitřní průměr bubnu 200 mm) s couvací automatikouUrčená pro přívěsy s nejvyšší povolenou hmotností od 800 kg do 1500 kgBrzda je vybavena integrovaným držákem opěrného kolečka pr. 48 mm na levé straněSpojka pro napojení na centrální táhlo brzdového systému má závit M10Zadní oválné otvory pro uchycení umožňují osadit brzdu na V-oj s úhlem rozevření ramen od
Levá polovina (po směru jízdy) tělesa nájezdové brzdy AL-KO AE 130V, 150V a 200V (2. generace)Díl je kompatibilní s nájezdovými brzdami s níže uvedenými ETI čísly:AE 130V - ETI 811683AE 150V - ETI 811610, 811824AE 200V - ETI 811611, 811825, 811841, 811899, 811907Kompletní těleso nájezdové brzdy se sestává z pravé a levé poloviny. Tyto dvě poloviny jsou jsou v zadní části spojené závitem tlumiče. Mezi obě poloviny je vešroubované poudro - kartuš, ve kterém je uložená tažná trubka. Součástí dodávky je pouze
Pravá polovina (po směru jízdy) tělesa nájezdové brzdy AL-KO AE 200V (2. generace)Díl je kompatibilní s nájezdovými brzdami s níže uvedenými ETI čísly:AE 200V - ETI 811611, 811825, 811841, 811899, 811907Kompletní těleso nájezdové brzdy se sestává z pravé a levé poloviny. Tyto dvě poloviny jsou jsou v zadní části spojené závitem tlumiče. Mezi obě poloviny je vešroubované poudro - kartuš, ve kterém je uložená tažná trubka. Součástí dodávky je pouze pravá polovina tělesa. Ostatní díly lze objednat zvlášť.Brz
Pravá polovina (po směru jízdy) tělesa nájezdové brzdy AL-KO AE 150V (2. generace)Díl je kompatibilní s nájezdovými brzdami s níže uvedenými ETI čísly:AE 150V - ETI 811610, 811824Kompletní těleso nájezdové brzdy se sestává z pravé a levé poloviny. Tyto dvě poloviny jsou jsou v zadní části spojené závitem tlumiče. Mezi obě poloviny je vešroubované poudro - kartuš, ve kterém je uložená tažná trubka. Součástí dodávky je pouze pravá polovina tělesa. Ostatní díly lze objednat zvlášť.Brzdy AL-KO 150V jsou ve ve