Intervalový spínač stěračů pro 12V síť s motorem stěračů jedním pólem připojeným na kostru. Programovatelný interval v rozsahu 0,5s až 60s a funkcí Wisch-Wasch.Po přivedení kladného napětí na vstup “I“ se přístroj chová jako intervalový spínač s intervalem 5s. Tento interval může být změněn vypnutím signálu “I“ a jeho opakovaným zapnutím po době ve které požadujeme stírání stěračů, interval je možné nastavit v rozsahu 0,5÷60s. Tímto je nastaven individuální interval stírání. Použití funkce Wisch-Wasch nas
Elektronický přerušovač směrových a varovných světel pro provoz nákladní automobily s přívěsem. Správná funkce směrových světel přívěsu je signalizována kontrolkou C2. Výpadek žárovky na vozidle bez přívěsu je signalizován rychlým blikáním, výpadek žárovky s přívěsem je signalizován nesvícením kontrolky C2. AEV3012, 363-922080 TECHNICKÉ PARAMETRY AEV Kroměříž: Jmenovité napětí 12V Zkušební napětí 13V ±0,1V Rozsah provozního napětí 9 až 15V Jmenovitá zátěž směrová světla (3+1)x21W + 1x4W Jmenovitá zátěž
Elektronický přerušovač směrových a varovných světel pro traktory se dvěma přívěsy AEV 3004.01 nahrazen AEV 3004.30. Kontrolka C slouží k signalizaci zapnutých směrových světel. Správná funkce směrových světel prvního přívěsu je signalizována kontrolkou C2 a správná funkce směrových světel druhého přívěsu je signalizována kontrolkou C3. Výpadek žárovky na traktoru bez přívěsu je signalizován rychlým blikáním směrových světel, výpadek žárovky přívěsu je signalizován nesvícením kontrolky C2 a C3. AEV3004.0
Elektronický přerušovač směrových a varovných světel pro provoz osobních automobilů s přívěsem. Správná funkce směrových světel přívěsu je signalizována kontrolkou C2. Výpadek žárovky na vozidle bez přívěsu je signalizován rychlým blikáním, výpadek žárovky s přívěsem je signalizován nesvícením kontrolky C2. Např. Felicia. 118-922081, AEV3002, 6UO 953 227A, 6U0 953 227A, 6UO953227A, 6U0953227A TABULKA POUŽITÍ PRO VOZIDLA: ZDE TECHNICKÉ PARAMETRY AEV Kroměříž: Jmenovité napětí 12V Zkušební napětí 13V ±0,1V
Regulátor má funkci regulace napětí dynama v palubní síti se společnou kostrou, jeho ochranu proti proudovému přetížení, zkratu a funkci zpětného spínače, oddělujícího akumulátor od dynama pro případ zpětného proudu z akumulátoru do dynama, při stojícím motoru , nebo poruše dynama.. Součástí regulátoru je tedy napěťová PI regulační smyčka s dominantním podílem P složky, pro rychlé sledování dějů a změn při regulaci napětí. Proudová PI regulační smyčka má nezanedbatelný podíl I složky, pro eliminaci krátký
Regulátor má funkci regulace napětí dynama v palubní síti se společnou kostrou, jeho ochranu proti proudovému přetížení, zkratu a funkci zpětného spínače, oddělujícího akumulátor od dynama pro případ zpětného proudu z akumulátoru do dynama, při stojícím motoru , nebo poruše dynama.. Součástí regulátoru je tedy napěťová PI regulační smyčka s dominantním podílem P složky, pro rychlé sledování dějů a změn při regulaci napětí. Proudová PI regulační smyčka má nezanedbatelný podíl I složky, pro eliminaci krátký
Regulátor má funkci regulace napětí dynama v palubní síti se společnou kostrou, jeho ochranu proti proudovému přetížení, zkratu a funkci zpětného spínače, oddělujícího akumulátor od dynama pro případ zpětného proudu z akumulátoru do dynama, při stojícím motoru , nebo poruše dynama.. Součástí regulátoru je tedy napěťová PI regulační smyčka s dominantním podílem P složky, pro rychlé sledování dějů a změn při regulaci napětí. Proudová PI regulační smyčka má nezanedbatelný podíl I složky, pro eliminaci krátký
Elektronický přerušovač směrových a varovných světel pro nákladní automobily se dvěma přívěsy. Kontrolka C slouží k signalizaci zapnutých směrových světel. Správná funkce směrových světel prvního přívěsu je signalizována kontrolkou C2 a správná funkce směrových světel druhého přívěsu je signalizována kontrolkou C3. Výpadek žárovky na traktoru bez přívěsu je signalizován rychlým blikáním směrových světel, výpadek žárovky přívěsu je signalizován nesvícením kontrolky C2 a C3. AEV3227 TECHNICKÉ PARAMETRY AEV
Elektronický přerušovač směrových a varovných světel pro provoz autobusů. Výpadek žárovky na vozidle je signalizován rychlým blikáním. AEV3237 TECHNICKÉ PARAMETRY AEV Kroměříž: Jmenovité napětí 24V Zkušební napětí 26 ±0,2V Rozsah provozního napětí 18 až 30V Jmenovitá zátěž směrová světla 4x21W Jmenovitá zátěž varovná světla 8x21W Pracovní teplota -40°C až +85°C Skladovací teplota -40°C až +90°C Frekvence blikání normální 1,5 ±0,5Hz / 90 ±30imp/min. Frekvence blikání rychlá 2,5 až 5Hz / 150 až 300imp/min.
Intervalový spínač stěračů pro 24V síť s motorem stěračů jedním pólem připojeným na kostru. Programovatelný interval v rozsahu 0,5s až 60s a funkcí Wisch-Wasch.Po přivedení kladného napětí na vstup “I“ se přístroj chová jako intervalový spínač s intervalem 5s. Tento interval může být změněn vypnutím signálu “I“ a jeho opakovaným zapnutím po době ve které požadujeme stírání stěračů, interval je možné nastavit v rozsahu 0,5÷60s. Tímto je nastaven individuální interval stírání. Použití funkce Wisch-Wasch nas
Elektronický přerušovač směrových a varovných světel pro nákladní automobily se dvěma přívěsy. Kontrolka C slouží k signalizaci zapnutých směrových světel. Správná funkce směrových světel prvního přívěsu je signalizována kontrolkou C2 a správná funkce směrových světel druhého přívěsu je signalizována kontrolkou C3. Výpadek žárovky traktoru bez přívěsu je signalizován rychlým blikáním směrových světel, výpadek žárovky přívěsu je signalizován nesvícením kontrolky C2 a C3. TECHNICKÉ PARAMETRY AEV Kroměříž:
Relé denního svícení je určeno pro spínání obrysových světel a relé hlavních světel u vozů Škoda Felicia při zachování plné funkčnosti spínačů světel. Toto relé je součástí sady originálního příslušenství BEA 200 001. Po zapnutí klíčku zapalování (kladné napětí na svorce 15) je sepnuto interní relé pro obrysová světla. Po přivedení kladného napětí na svorku D+/61 (napětí pro kontrolku nabíjení alternátoru) je sepnut spínač vnějšího relé hlavních světel.Přivedení kladného napětí na vstup 58_IN je sepnuto r
Elektronický přerušovač směrových a varovných světel pro nákladní automobily se dvěma přívěsy. Kontrolka C slouží k signalizaci zapnutých směrových světel. Správná funkce směrových světel prvního přívěsu je signalizována kontrolkou C2 a správná funkce směrových světel druhého přívěsu je signalizována kontrolkou C3. Výpadek žárovky na traktoru bez přívěsu je signalizován rychlým blikáním směrových světel, výpadek žárovky přívěsu je signalizován nesvícením kontrolky C2 a C3 TECHNICKÉ PARAMETRY AEV Kroměříž:
Regulátor má funkci regulace napětí dynama v palubní síti se společnou kostrou, jeho ochranu proti proudovému přetížení, zkratu a funkci zpětného spínače, oddělujícího akumulátor od dynama pro případ zpětného proudu z akumulátoru do dynama, při stojícím motoru , nebo poruše dynama.. Součástí regulátoru je tedy napěťová PI regulační smyčka s dominantním podílem P složky, pro rychlé sledování dějů a změn při regulaci napětí. Proudová PI regulační smyčka má nezanedbatelný podíl I složky, pro eliminaci krátký
Regulátor má funkci regulace napětí dynama v palubní síti se společnou kostrou, jeho ochranu proti proudovému přetížení, zkratu a funkci zpětného spínače, oddělujícího akumulátor od dynama pro případ zpětného proudu z akumulátoru do dynama, při stojícím motoru , nebo poruše dynama.. Součástí regulátoru je tedy napěťová PI regulační smyčka s dominantním podílem P složky, pro rychlé sledování dějů a změn při regulaci napětí. Proudová PI regulační smyčka má nezanedbatelný podíl I složky, pro eliminaci krátký