Objevte novou (v pořadí již čtvrtou) generaci oblíbeného vozu Škoda Octavia. Její sebevědomé a dokonale vyvážené proporce vás osloví nejen svým elegantním a ostře řezaným designem, ale také svou nadčasovostí, kvalitou či větším objemem zavazadlového prostoru. Nová Škoda Octavia je oproti své předchozí generaci větší a také značně dynamičtější.
Objevte novou (v pořadí již čtvrtou) generaci oblíbeného vozu Škoda Octavia. Její sebevědomé a dokonale vyvážené proporce vás osloví nejen svým elegantním a ostře řezaným designem, ale také svou nadčasovostí, kvalitou či větším objemem zavazadlového prostoru. Nová Škoda Octavia je oproti své předchozí generaci větší a také značně dynamičtější.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bratry Stránskými, po znárodnění se ale začal hojným způsobem vyrábět ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy.Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3, se proslavila svou přítomností v kultovním celovečerním snímku Vrchní, prchni! s Josefem Abrahámem a objevila se dokonce i v britském motoristickém pořadu Top Gear. Mezi lidmi získala sp
"Vy jste se zase kochal, že jo pane doktore?" Kdo by neznal tuto nesmrtelnou větu z filmu Vesničko má středisková. Ano, právě vůz Škoda 120L se objevil i v tomto filmu. Jedná se o modernizaci modelu 100/110, která však z důvodu omezených možností byla provedena jen částečně a proto má ještě tento model ponechám motor vzadu. První vůz typu 120L byl poprvé představen na automobilovém veletrhu v Brně v roce 1976. My jsme pro Vás připravili model z roku 1984, kde nejvýraznějším rozdílem jsou hranatá světla a
Škoda 1203 - známá také jako "dvanáctsettrojka". Nejrožšířenější užitkový automobil vyráběný ve Vrchlabí v letech 1968-1981, kdy bylo vyrobeno téměř 70 tisíc vozů. Poté byla jeho výroba přesunuta na Slovensko, kde se vůz vyráběl pod názvem TAZ v Trnavských automobilových závodech. Téměř po 30-ti letech se výroba vrátila zpět do České republiky, když duševní vlastnictví získala v roce 1999 firma Ocelot, která ve výrobě vozů pokračovala až do roku 2002.
V únoru 1998 osvěžil vzhled řady Felicia velký facelift, navenek patrný hlavně sjednocením designového jazyka širokého sortimentu značky Škoda. Tvar předních světlometů i masky chladiče již připomínal větší model Octavia. V červnu 2001 se působivá kariéra automobilů Škoda Felicia úspěšně završila, celkem vzniklo 1 401 489 exemplářů. Následníkem se stal mimořádně zdařilý model Škoda Fabia, vyráběný od roku 1999.
V únoru 1998 osvěžil vzhled řady Felicia velký facelift, navenek patrný hlavně sjednocením designového jazyka širokého sortimentu značky Škoda. Tvar předních světlometů i masky chladiče již připomínal větší model Octavia. V červnu 2001 se působivá kariéra automobilů Škoda Felicia úspěšně završila, celkem vzniklo 1 401 489 exemplářů. Následníkem se stal mimořádně zdařilý model Škoda Fabia, vyráběný od roku 1999.
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalitativní inovaci předešlého modelu Jawa 05.
Jawa 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952-1958 a jeho cílovou skupinou byli převážně sportovně založení motoristé. Tento motocykl byl nástupcem legendární Jawy 500 OHV, tzv. Rumpála. Po skončení výroby "óhácéčka" Jawa již další čtyřdobý motocykl s motorem vlastní konstrukce sériově nevyráběla.
ČZ 175/501 Čezeta byl slavný dvoumístný skútr s velice avantgardním designem, který byl vyvinut Českou zbrojovkou Strakonice. Jeho prototyp spatřil světlo světa v roce 1956 a jeho první série, sčítající 300 kusů, vznikla o rok později. Tento obdivovaný a nesmírně žádaný motocykl se vyráběl od roku 1957 do roku 1960 a následně byl nahrazen modernizovaným typem ČZ 175/502 Čezeta.
Stavebnice modelu od fa. Abrex v měřítku 1/43 Škoda 1201 (1956) 1:43 - Hlídka VB - Stavebnice Charakteristika a specifikace stavebnice:- balení obsahuje pouze díly stavebnice a návod k sestavení- lepidlo, barvy a nástroje potřebné k montáži nejsou součástí baleníCo budete pro sestavení stavebnice potřebovat?- lepidlo, řezák, malý křížový šroubovák, štípačky, vodu, pinzetu, štěteček, nůžky a barvy
Kovový model od fa. Abrex v měřítku 1/43 Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - Rally Bohemia 2016 #1 Kopecký - Dresler
Kovový model od fa. Abrex v měřítku 1/43 Škoda Fabia III R5 (2015) 1:43 - ADAC Rallye Deutschland 2017 #31 Tidemand- Andersson
Stavebnice modelu od fa. Abrex v měřítku 1/43 Škoda Garde (1982) 1:43 - Červená Šípková Charakteristika a specifikace stavebnice:- balení obsahuje pouze díly stavebnice a návod k sestavení- lepidlo, barvy a nástroje potřebné k montáži nejsou součástí baleníCo budete pro sestavení stavebnice potřebovat?- lepidlo, řezák, malý křížový šroubovák, štípačky, vodu, pinzetu, štěteček, nůžky a barvy
Stavebnice modelu od fa. Abrex v měřítku 1/43 Škoda Garde (1982) 1:43 - Zelená Olivová Charakteristika a specifikace stavebnice:- balení obsahuje pouze díly stavebnice a návod k sestavení- lepidlo, barvy a nástroje potřebné k montáži nejsou součástí baleníCo budete pro sestavení stavebnice potřebovat?- lepidlo, řezák, malý křížový šroubovák, štípačky, vodu, pinzetu, štěteček, nůžky a barvy