Ragil JEEP Elektrické autíčko 4x4 4x30W + odpružení + měkké křeslo, bílé X3

Velké Dětské elektrické auto JEEP 4x4 s MP3, měkkým křeslem a odpružením. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 3 do 6 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startupohon na 4 kolaukazatel nabité baterieměkké křeslo z eko-kůžefunkce kolébánířadící pákastartování na tlačítkomoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 (AUX) a USB4 motory + motor ve volantu2 baterie 12V 7Ahnabíječka 220-230Vvypínač světelblokace dveřízvuk nastartovaného motorubezpečnostní pásyodpružení na každém kolesvítící přední světlamelodie a klakson na palubovceotevírané dveřeotevírané zadní dveře (kolo)2 boční zrcátka4 rychlosti (dopředu: pomalu, středně, rychle; dozadu: stabilní)plynový pedálzměna rychlosti rovněž z ovladače
1x baterie DC 12V 7Ah4x motor = 4x30 Wvelikost auta: 124x80x72 cmrychlost: 3-5 km/hprůměrná délka jízdy: 1 - 1,5 hhmotnost: 24 kgvelikost sedadla: 17x39průměr kol: kolem 34 cmsvětlá výška: 13-20 cmmaximální povolené zatížení: 30kg
Chtěli bychom vás informovat, že každé auto, kolo, motorka mohou nést zbytky produkcev podobě malých škrábanců, vyblednutí, promáčknutí.Tak velké hračky nelze vyrobit dokonale čisté, zároveň jde o problémy,které nezpůsobí žádnou ztrátu funkčnosti hračky.Taková rezidua nepředstavují nedodržení smlouvy.

Velké Dětské elektrické auto JEEP 4x4 s MP3, měkkým křeslem a odpružením. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 3 do 6 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startupohon na 4 kolaukazatel nabité baterieměkké křeslo z eko-kůžefunkce kolébánířadící pákastartování na tlačítkomoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 (AUX) a USB4 motory + motor ve volantu1 baterie 12V 7Ahnabíječka 220-230Vvypín

Velké Dětské elektrické auto JEEP 4x4 s MP3, měkkým křeslem a odpružením. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 3 do 6 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startupohon na 4 kolaukazatel nabité baterieměkké křeslo z eko-kůžefunkce kolébánířadící pákastartování na klíčekmoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 (AUX) a USB4 motory + motor ve volantu1 baterie 12V 7Ahnabíječka 220-230Vvypína

Velké Dětské elektrické auto JEEP s MP3, měkkým křeslem a odpružením. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 3 do 5 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuukazatel nabité baterieměkké křeslo z eko-kůžefunkce kolébánířadící pákastartování na tlačítkomoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 (AUX) a USB2 motory + motor ve volantu1 baterie 12V 4,5 Ahnabíječka 220-230Vvypínač světelblokac

Elektrické autíčko BMW i4 s 2.4G bluetooth dálkovým ovládáním, náhon všech kol 4x4, USB, bluetooth, voltmetr, LED osvětlení, otvírací dveře, odpružení zadní nápravy, možnost ručního tažení, kvalitní materiály a zpracování, originální vzhled, lakované

Velké Dětské elektrické auto s licencí AUDI TT RS s MP3, měkkým křeslem a EVA koly. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 1-5 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuukazatel nabité baterieměkké křeslo z eko-kůžeřadící pákamoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 (AUX) a USBnabíječka 220-230Vblokace dveřízvuk nastartovaného motorubezpečnostní pásysvítící přední světla a zadní světlam

Vlké Dětské elektrické auto s licencí AUDI TT RS s MP3, měkkým křeslem a EVA koly. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 1-5 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuukazatel nabité baterieměkké křeslo z eko-kůžeřadící pákamoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 (AUX) a USBnabíječka 220-230Vblokace dveřízvuk nastartovaného motorubezpečnostní pásysvítící přední světla a zadní světlame

Dostupnost od 30.3. Dětské elektrické auto. Autíčko je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-4 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuměkká kola EVAhudební panelregulace hlasitostiMP3 a USB2 baterie 6Vnabíječka (220-230V)bezpečnostní pásysvítící přední a zadní světlamelodie a klakson na volantuotevírací dveřezvuk zapnutého motoru2 boční zrcátka4 rychlosti (dopředu 3, dozadu stálá rychlost)plyn

Dětské elektrické auto s MP3 a USB. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízgdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 1 do 4 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuukazatel nabité bateriehudební panelregulace hlasitostiUSB, MP3 vstupotevíraný zavazadelníknabíječka: 220 – 230 Vbezpečnostní pásysvítící přední i zadní světlazměna směru jízdy na palubovce (dozadu, dopředu)klaksonotevírané dveře2 boční zrcátka4 rychlosti (do předu –

Dětské elektrické auto s MP3 a USB. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1 do 4 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuukazatel nabité bateriehudební panelregulace hlasitostiUSB, MP3 vstupotevíraný zavazadelníknabíječka: 220 – 230 Vbezpečnostní pásysvítící přední i zadní světlazměna směru jízdy na palubovce (dozadu, dopředu)klaksonotevírané dveře2 boční zrcátka4 rychlosti (do předu – p

Dětské elektrické auto. Autíčko je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-4,5 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzregulovaný volant – nahoru, dolůfunkce pomalého startuvypínačhudební panelregulace hlasitostiMP3 a USB2 baterie 6Vnabíječka (220-230V)bezpečnostní pásysvítící přední a zadní světlamelodie a klakson na volantuvypínač světelložisková kolařadící pákaotevírací dveřezvuk zapnutého motoru2 boční zrcátka4 ry

Dětské elektrické auto. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1 do 4,5 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuhudební panelregulace hlasitostiřadící pákaMP3 a USB2 motory + motor ve volantu1 baterie 12Vnabíječka 220-230Vvypínačbezpečnostní pásysvítící přední i zadní světlamelodie a klakson na palubovceotevírané dveře2 boční zrcátka4 rychlosti (dopředu: pomalu, středně, rychle; dozadu: s

Dětské elektrické auto. Autíčko je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-4 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuměkká kola EVAhudební panelregulace hlasitostiMP3 a USB2 baterie 6Vnabíječka (220-230V)bezpečnostní pásysvítící přední a zadní světlamelodie a klakson na volantuotevírací dveřezvuk zapnutého motoru2 boční zrcátka4 rychlosti (dopředu 3, dozadu stálá rychlost)plynový pedálzměna rychl