R-SPORT SUV Elektrické auto autíčko 2x45W DVOUMÍSTNÉ Eva kola, bílé LONG cabrio

DVOUMÍSTNÉ dětské elektrické auto LONG – bílé 4x4. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-6 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzměkká EVA kolafunkce pomalého startuzadní a přední odpruženíregulace hlasitostimožno připojit MP3 a USBhudební panel1 baterie 12Vnabíječka 220-230Vvypínač nabíjeníbezpečnostní pásysvítící přední světla, zadní světla a světla nad sedadlemvypínač světelmelodie a klakson na volantuotevírané dveřezvuk zapnutého motoru2 boční zrcátka4 rychlosti (dopředu 3, dozadu stálá rychlost)plynový pedálpřepínač dálkového ovládánířadící páka1x baterie DC 12V2x motor - 45 W každývelikost auta: 122x74x72 cmprůměr kol: 30 cmrychlost: 4-5 km/hhmotnost: 24 kgprůměrná délka jízdy: 1,5-2 hpohon na zadní kolamaximální povolené zatížení: 30kg
Chtěli bychom vás informovat, že každé auto, kolo, motorka mohou nést zbytky produkcev podobě malých škrábanců, vyblednutí, promáčknutí.Tak velké hračky nelze vyrobit dokonale čisté, zároveň jde o problémy,které nezpůsobí žádnou ztrátu funkčnosti hračky.Taková rezidua nepředstavují nedodržení smlouvy.

DVOUMÍSTNÉ dětské elektrické auto LONG – červné 4x4. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-6 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzměkká EVA kolafunkce pomalého startuzadní a přední odpruženíregulace hlasitostimožno připojit MP3 a USBhudební panel1 baterie 12Vnabíječka 220-230Vvypínač nabíjeníbezpečnostní pásysvítící přední světla, zadní světla a světla nad sedadlemvypínač světelmelodie a klakson na volant

DVOUMÍSTNÉ dětské elektrické auto LONG – červené 4x4. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-6 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzměkká EVA kolafunkce pomalého startuzadní a přední odpruženíregulace hlasitostimožno připojit MP3 a USBhudební panel1 baterie 12Vnabíječka 220-230Vvypínač nabíjeníbezpečnostní pásysvítící přední světla, zadní světla a světla nad sedadlemvypínač světelmelodie a klakson na volan

Dětské elektrické auto. Autíčko je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-4,5 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzregulovaný volant – nahoru, dolůfunkce pomalého startuvypínačhudební panelregulace hlasitostiMP3 a USB2 baterie 6Vnabíječka (220-230V)bezpečnostní pásysvítící přední a zadní světlamelodie a klakson na volantuvypínač světelložisková kolařadící pákaotevírací dveřezvuk zapnutého motoru2 boční zrcátka4 ry

Dostupnost od 30.3. Dětské elektrické auto. Autíčko je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-4 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuměkká kola EVAhudební panelregulace hlasitostiMP3 a USB2 baterie 6Vnabíječka (220-230V)bezpečnostní pásysvítící přední a zadní světlamelodie a klakson na volantuotevírací dveřezvuk zapnutého motoru2 boční zrcátka4 rychlosti (dopředu 3, dozadu stálá rychlost)plyn

Dětské elektrické auto. Autíčko je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-4 let.Technické údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuměkká kola EVAhudební panelregulace hlasitostiMP3 a USB2 baterie 6Vnabíječka (220-230V)bezpečnostní pásysvítící přední a zadní světlamelodie a klakson na volantuotevírací dveřezvuk zapnutého motoru2 boční zrcátka4 rychlosti (dopředu 3, dozadu stálá rychlost)plynový pedálzměna rychl

Elektrické autíčko Neon Sport 4x4 s 2.4G bluetooth dálkovým ovládáním, náhon všech 4 kol, vypínatelné převodovky pro jízdu tlačením vodící tyčí, USB, vstup Mp3, voltmetr, LED osvětlení, funkce rocking horse, otvírací dveře, čalouněná sedačka

Dětské elektrické auto s licencí AUDI R8 s MP3, měkkým křeslem a EVA koly. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1-5 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startustartování na klíčekodpružení na zadní a přední nápravěukazatel nabité baterieměkké křeslo z eko-kůžeřadící pákamoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 (AUX) a USBnabíječka 220-230Vblokace dveřízvuk nastartovaného motorubezpečnos

Dětské elektrické auto s MP3, odpružením . Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Pěnová kola EVA zajišťují tichou a pohodlnou jízdu.Vhodný pro děti od 1 do 5 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuměkká, velice komfortní a odolná kola EVAřadící pákamoderní hudební panelregulace hlasitostiMP3 a USB2 motory + motor ve volantu1 baterie 12Vnabíječka 220-230Vvypínač světelblokace dveřízvuk nastartovaného motor

Dětské elektrické auto s MP3 a USB. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízgdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo. Vhodný pro děti od 1 do 4 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuukazatel nabité bateriehudební panelregulace hlasitostiUSB, MP3 vstupotevíraný zavazadelníknabíječka: 220 – 230 Vbezpečnostní pásysvítící přední i zadní světlazměna směru jízdy na palubovce (dozadu, dopředu)klaksonotevírané dveře2 boční zrcátka4 rychlosti (do předu –

Dětské elektrické auto s MP3 a USB. Auto je možné řídit rovněž dálkovým ovladačem. Ovladač umožňuje jízdu do předu i dozadu a zatáčet vlevo i vpravo.Vhodný pro děti od 1 do 4 let.Technické  údaje:dálkový ovladač: 2,4GHzfunkce pomalého startuukazatel nabité bateriehudební panelregulace hlasitostiUSB, MP3 vstupotevíraný zavazadelníknabíječka: 220 – 230 Vbezpečnostní pásysvítící přední i zadní světlazměna směru jízdy na palubovce (dozadu, dopředu)klaksonotevírané dveře2 boční zrcátka4 rychlosti (do předu – p