Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Rozměr sítě: 3500 x 1800 mm (max. rozměr při roztažení na ploše)Vhodná dle výšky nákladu k zajištění drobnějších lehčích věcí na ložných plochách. Síť je po obvodě opatřena pružným gumotextilním lanem. Obvykle se zavléká oky nebo obvodovým pružným lanem za napínací kolíky, umístěné na bočnicích.Síť je dodávána samostatně bez napínacích kolíků.
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra
Brzděná náprava AL-KO pro přívěsy odpružená gumovými pruty v šestihranném profiluDíky speciálnímu tvarování šestihranné nápravnice a čepů ramen dochází při zatížení nejen ke stlačování gumových prutů, ale i k jejich odvalování po stěně šestihranu. Výsledkem je komfortnější průběh pružení a vyšší vlastní útlum ve srovnání s klasickou konstrukcí gumou pružených náprav se čtyřhranným profilem.Kvalití odpružení s vysokým vlastním útlumem má příznivý vliv nejen na jízdní komfort, ale i na bezpečnost jízdyNápra