POZOR: Po nalisování pouzder do tělesa nájezdové brzdy je nutné pouzdra prostružit (nejlépe ručním stavitelným výstružníkem s prodlouženým vedením) na přesný průměr tažné trubky. Neodborná montáž může vést k nevratnému poškození pouzder, případně dalších dílů brzdového systému.
POZOR: Po nalisování pouzder do tělesa nájezdové brzdy je nutné pouzdra prostružit (nejlépe ručním stavitelným výstružníkem s prodlouženým vedením) na přesný průměr tažné trubky. Neodborná montáž může vést k nevratnému poškození pouzder, případně dalších dílů brzdového systému.
Náprava je dodávána bez lanovodů a kolových šroubů. Vhodné lanovody a kolové šrouby najdete níže na stránce v nabídce souvisejících produktů. Kolové šrouby vybírejte podle specifikace dosedací plochy šroubu vašich disků. Při použití kolového šroubu s nevhodnou dosedací plochou může dojít k uvolnění šroubu během jízdy. K nové nápravě použijte vždy nové kolové šrouby. Kolové šrouby nemažte olejem ani jiným mazacím tukem.
Pasuje na brzdy Knott KF a KFL o průměru tažné tyče 50 mm.
Bezpečnostní vložka zabrání připojení uzamčené tažné spojky na nestandardní (menší) kulové čepy. Usnadňuje také zacvaknutí tažné spojky nepřipojeného přívěsu (např. před uzamykáním). Pozor. Tento typ je nepatrně menší, než bezpečnostní vložka AL-KO. Z některých tažných spojek v kombinaci s určitými zámky ji lze vyjmout i bez odemčení tažné spojky. Oproti bezpečnostní vložce AL-KO má však pohodlnější držátko pro zacvaknutí.
Originální sada čelistí BPW pro brzdovou kolovou jednotku 2304-7 RASK. Sada obsahuje brzdové čelisti + pružiny, podložky a čepy k čelistem na dvě kola. Pro buben o průměru 230mm. Šířka čelisti 40mm.
Speciální šroub M12x20 s maznicí pro připevnění manipulačního madla na nájezdové brzdě KNOTT KFGPrůvrt osou šroubu umožňuje promazávání uložení tažné trubky nájezdové brzdy.Brzda KNOTT KFG 35 D používá pro uchycení manipulačního madla dva tyto šrouby.Na brzdách KNOTT KFG 20 A, KFG 27 A a KFG 30 A je použitý k uchycení madla jeden tento šroub, druhý (zadní) šroub je běžný bez maznice.
Pevná opěrná noha délky 600 mm určená pro uchycení do držáku pro průměr trubky 48 mm. délka trubky: 600 mm celková délka: 650 mm průměr trubky: 48 mm maximální povolené statické zatížením: 250 kg
Opěrná noha se montuje na přírubu (přírubu nutno dokoupit samostatně). Na přírubě lze opěrnou nohu volně otáčet a aretovat ji v pracovní svislé poloze nebo v přepravní vodorovné poloze. Aretační kolík (čep) je vybaven pružnou kuličkovou pojistkou proti vypadnutí. Aretační kolík na řetízku je součástí dodávky opěrné nohy. Opěrná noha je opatřena 19 mm šestihranem. Otáčením šestihranu lze vysunout spodní část nohy až o 240 mm. max. povolené zatížení: 1300 kg max. výsuv: 240 mm (+/- 10 mm) výška na střed pří
Prakticky rozmístěné otvory v litinové základně držáku umožňují montáž dvěma, třemi nebo čtyřmi šrouby M10. Překlápěcí klička umožňuje dotažení držáku i v místech s nedostatkem prostoru.Určeno pro opěrná kolečka a opěrné nohy s průměrem trubky 48 mm.Prakticky rozmístěné otvory v litinové základně držáku umožňují montáž dvěma, třemi nebo čtyřmi šrouby M10. Překlápěcí klička umožňuje dotažení držáku i v místech s nedostatkem prostoru.Určeno pro opěrná kolečka a opěrné nohy s průměrem trubky 48 mm.
Opěrná noha se montuje na přírubu (přírubu nutno dokoupit samostatně). Na přírubě lze opěrnou nohu volně otáčet a aretovat ji v pracovní svislé poloze nebo v přepravní vodorovné poloze. Aretační kolík (čep) je vybaven pružnou kuličkovou pojistkou proti vypadnutí. Aretační kolík na řetízku je součástí dodávky opěrné nohy. Opěrná noha je opatřena 19 mm šestihranem. Otáčením šestihranu lze vysunout spodní část nohy až o 355 mm.max. povolené zatížení: 1300 kg max. výsuv: 355 mm (+/- 10 mm) výška na střed přír
Tlumič pro polonápravu Pullman s vinutou pružinou. Tento typ náprav se typicky vyskytuje na přívěsech Cheval Liberté.rozteč otvorů - stlačený tlumič: 185 mmrozteč otvorů - roztažený tlumič: 285 mmmontážní otvory: pro šrouby M12
SNAP-IN protikus není součástí balení (viz související produkty níže).Schéma použití QS spojek:Zapojení SNAP-IN koncovky:pin označený + : hnědý vodič (alternatině černý)pin ozančený - : modrý vodič (alternativně bílý)
Tato klema slouží jako redukce pro snadné uchycení držáku opěrného kolečka na jeklovou oj průměru 60x60 mm. Standardní držák opěrného kolečka (kolečka s trubkou 48 mm) lze našroubovat přímo na tuto redukci, která se na oj přichycuje pomocí dvou třmenů.Balení obsahuje:Třmen se závitem M10 (2x)Protikus třmenu (2x)Šroub M10 (2x)Podložka pérová (6x)Matice M10 (6x)Pozor, tato klema není vhodná pro držák opěrného kolečka s litinovou základnou. Vhodný typ držáku opěrného kolečka pro tuto klemu najdete v souvisej
Výrobce: Sportjacht maximální hmotnost přívěsu: 2000 kg materiál: plech otvory pro uchycení horizontálně: ano otvory pro uchycení vertikálně: ne otvory pro uchycení do kříže: ne otvory pro šrouby: M10 zámek součástí dodávky: ne montáž na jekl šíře: 50 mm pro přívěsy: nebrzděné Part ID: KP03 Objednací číslo: 80040 Tažná kulová spojka Sportjacht KP-03 pro montáž na jekl 50x50mm vhodná jako náhradní díl za původní spojku stejného typu používanou převážně na přívěsech Sportjacht.