Originální lanovod KNOTT k výškově stavitelným ojím a ojím typu Z .Používá se k propojení nájezdové brzdy a brzdového táhla v případech, kdy konstrukční řešení oje neumožňuje přímé napojení brzdového táhla do nájezdové brzdy.Připojením nájezdové brzdy k brzdovému táhlu lanovodem dochází k vyššímu zatížení vratných pružin kolových brzd vlivem vzniklého tření v lanovodu. Lanovod je proto vhodné vždy doplnit osazením tlačné pružiny s podložkou na konec brzdového táhla pro posílení vratného účinku při odbrzď
Ložisko do bubnu KNOTT 250x40 (BAHB-311396) SKFOriginální ložisko pro kolovou jednotku KNOTT (pro buben KNOTT s vnitřním průměrem bubnu 250 mm, šířka čelistí 40 mm). Utahovací moment předepsaný pro kompaktní ložiska KNOTT: 280 Nm.Výměnu ložiska doporučujeme provádět pouze v autorizovaném servisu s odpovídajícím vybavením.Servis VAPP je autorizovaným servisním místem přívěsové techniky KNOTT s pravidelně proškolovaným personálem a kontrolovaným vybavením. Obsah balení:1x ložisko
Pouzdro náj. brzdy BPW ZAF 1.35-1 - předníPOZOR: Po nalisování pouzder do tělesa nájezdové brzdy je nutné pouzdra prostružit (nejlépe ručním stavitelným výstružníkem s prodlouženým vedením) na přesný průměr tažné trubky. Neodborná montáž může vést k nevratnému poškození pouzder, případně dalších dílů brzdového systému.
Pouzdro náj. brzdy BPW ZAF 1.35-1 - zadníPOZOR: Po nalisování pouzder do tělesa nájezdové brzdy je nutné pouzdra prostružit (nejlépe ručním stavitelným výstružníkem s prodlouženým vedením) na přesný průměr tažné trubky. Neodborná montáž může vést k nevratnému poškození pouzder, případně dalších dílů brzdového systému.
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodný pro nápravy KNOTT 2000 kg až 3500 kg kg (např. GB20, GB22, GB25, GB30, GB35 a kolové brzdové jednotky KNOTT 30-2261 (300x60), 30-2261 (300x60), 30-2355 (300x60), 30-3859 (300x80), 30-4304 (300x80), 32.5-1082 (325x80).Zakončení lana závitem M10 na straně pro namontování do vahadel.Pro zajištění lana ve vahadle je nutné použít kulovou matici M10 zajištěnou samojistnou kontram
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, zesíleným opletem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodné pro nasazení v profesionáloní sféře s vysokým provozním zatížením.Zesílený oplet zvyšuje účinnost a zpřesňuje reakci brzd..Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (20
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, zesíleným opletem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodné pro nasazení v profesionáloní sféře s vysokým provozním zatížením.Zesílený oplet zvyšuje účinnost a zpřesňuje reakci brzd..Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (20
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, zesíleným opletem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodné pro nasazení v profesionáloní sféře s vysokým provozním zatížením.Zesílený oplet zvyšuje účinnost a zpřesňuje reakci brzd..Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (20
Originální brzdový lanovod KNOTT s teflonovou kluznou vložkou, zesíleným opletem a tukovými zátkami pro dokonale hladký chod s minimálním odporem.Vhodné pro nasazení v profesionáloní sféře s vysokým provozním zatížením.Zesílený oplet zvyšuje účinnost a zpřesňuje reakci brzd..Vhodný pro nápravy KNOTT GB/VGB do 1800 kg (např. GB8, GB10, GB13, GB15, GB18, VGB8, VGB10, VGB13, VGB15, VGB18) a kolové brzdové jednotky KNOTT 16-1365 (160x35), 16-1369/1 (160x35), 20-2425/1 (200x50), 20-2426/1 (200x50), 20-4320 (20
Pro nájezdovou brzdu BPW ZAF 1,6-1 PAV/SR 1,3 Ausf.MX1 (48.29.581.062)
Plynopružinový zásobník KNOTT GF k páce ruční brzdy nájezdových brzd KNOTT 3000 kg až 3500 kg (např. KF 30 nebo KFG 35)Plynopružinový zásobník drží páku ruční brzdy ve zvednuté (zabrzděné poloze)V případě, že dojde k posunutí přívěsu zabrzděného ruční brzdou směrem vzad a aktivuje se couvací automatika, přitáhne plynopružinový zásobník páku ruční brzdy do polohy, kde překoná uvolnění brzd couvací automatikou a přívěs opět bezpečně zabrzdíFunkční plynopružinový zásobník spolu se správně seřízeným brzdovým
Plynopružinový zásobník KNOTT GF k páce ruční brzdy nájezdových brzd KNOTT do 2700 kg (KF 13, KF 20 nebo KF 27)Plynopružinový zásobník drží páku ruční brzdy ve zvednuté (zabrzděné poloze)V případě, že dojde k posunutí přívěsu zabrzděného ruční brzdou směrem vzad a aktivuje se couvací automatika, přitáhne plynopružinový zásobník páku ruční brzdy do polohy, kde překoná uvolnění brzd couvací automatikou a přívěs opět bezpečně zabrzdíFunkční plynopružinový zásobník spolu se správně seřízeným brzdovým systémem
Originální madlo pro stabilizátory AL-KO AKS 2004 a AKS 3004.
kompletně osazený náboj včetně čepu, kolových šroubů, matic náboje a ložišekkolová rozteč 4x100 mmložiska použitá v náboji jsou uvedená dole, viz. doporučené zbožíNáboj je určený pro nápravy Sportjacht E5 (750 kg) a P1 (1000 kg)kompletně osazený náboj včetně čepu, kolových šroubů, matic náboje a ložišekkolová rozteč 4x100 mmložiska použitá v náboji jsou uvedená dole, viz. doporučené zbožíNáboj je určený pro nápravy Sportjacht E5 (750 kg) a P1 (1000 kg)
Stabilizátor KNOTT KS30 pro přívěsy o maximální technicky přípustné hmotnosti do 3000 kg.Umožňuje bezpečnější jízdu ve vyšší rychlosti, omezuje kmitání a vibrace přívěsu za jízdy.Stabilizace nežádoucích výkyvů přívěsu je zajištěna stažením kulového čepu třecími segmenty.Stabilizační spojky se používají výhradně na sucho (bez použití maziv). POZOR!!! Při použití stabilizační spojky na namazaném kulovém čepu dojde ke znehodnocení třecích segmentů a k výraznému snížení stabilizačního efektu.Stabilizační klou