Originální plastová středová krytka náboje AL-KO nebrzděných náprav UBR 700-5 v provedení Basic/Optima s integrovaným těsnícím kroužkem z měkčeného plastu. Vnější průměr krytky přes osazení 63,63 mmPrůměr pro nasazení do náboje 60,21 mmCelkový výška 22,5 mm
Kroužek těsnící - simering AL-KO k 3062, 65x100x10
sada pravého a levého kompletně osazeného brzdového štítu se systémem AAA pro automatické seřizování vůle brzdových čelistí za provozusada obsahuje pravý s levý štít osazený brzdovými čelistmi se systémem AAA, dvě nové krytky náboje s označením AAA, dva nové šrouby pro zajištění čepu kolové jednotkysada je určená pro přestavbu stávajících kolových jednotek AL-KO 2051 (průměr bubnu 200 mm, šíře čelistí 50 mm) od roku výroby 1999 (od r.v. 1999 je čep kolové jednotky namísto přírubovou maticí namontován v ra
Matice M24x1,5 na nebrzděný náboj AL-KO ETI 811676, dvanáctihran. Osazována na nebrzděné nápravy AL-KO Optima vyrobené do prosince 2020. Poté byly nahrazeny šestihrannou maticí s objednacím číslem 70027. Tyto matice jsou vzájemně zaměnitelné.
Tato nájezdová brzda je určena pro spodní i horní montáž na oje tvaru V , t.j. brzdu lze osadit na oj z horní i ze spodní strany. Brzda je dodávána s tažnou spojkou AK 301.Robustní těleso nájezdové brzdy je vyrobeno z litiny a je opatřeno přípravou pro montáž držáku opěrného kolečka. Držák opěrného kolečka není součástí dodávky a lze ho objednat samostatně. pro celkovou hmotnost přívěsu: 1600 až 3000 kg max. povolené svislé zatížení: 150 kg kombinovatelné s kol. jednotkami: AL-KO typ 1637 a typ 2051
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží.
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb
Náprava je dodávána bez kolových šroubů. Vhodný typ šroubů, dle dosedací plochy disku, naleznete v souvisejícím zboží. Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných
Pevná náprava s nebrzděnými kolovými jednotkami AL-KO pro osazení na listových pružinách. Používá se v kombinaci se speciálními hydraulickými tlumiči AL-KO. Oproti dnes běžnému odpružení různými systémy gumových elementů poskytují nápravy s listovými pery výrazně měkčí pružení. Spolu s kvalitními hydraulickými tlumiči pérování se tak postarají o dokonalé vyhlazení všech rázů zapřičiněných nerovnostmi vozovky. Pomáhají tak eliminovat poskakování přívěsu na příčných prazích, výtlukách i polních cestách. Výb