sportovní výškově stavitelný podvozek VOLKSWAGEN e-UP! rok výroby: 09.13 >typ: AA/AANsnížení na přední nápravě: 30 > 60mmsnížení na zadní nápravě: 30 > 50mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
sportovní výškově stavitelný podvozek VOLVO V40 T2/T3/T4/T5/D2/D3/D4 včetně GTDI MIMO AWD (4x4)rok výroby: 03.12>typ: Msnížení na přední nápravě: 30 > 70mmsnížení na zadní nápravě: 30 > 60mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
sportovní výškově stavitelný podvozek VOLKSWAGEN UP! všechny modely MIMO e-UP!rok výroby: 12.11 >typ: AA/AANsnížení na přední nápravě: 30 > 60mmsnížení na zadní nápravě: 30 > 50mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
sportovní výškově stavitelný podvozek VOLKSWAGEN Golf VII průměr předních tlumičů 50mm!! / závislé zavěšení zadních kol !! / max. zatížení do 965 kg předek / 980 kg zadekrok výroby: 10.12 > typ: AU / AUVsnížení na přední nápravě: 30 > 65mmsnížení na zadní nápravě: 45 > 65mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou
sportovní výškově stavitelný podvozek ŠKODA Citigo všechny modelyrok výroby: 03.12 >typ: AA/AANsnížení na přední nápravě: 30 > 60mmsnížení na zadní nápravě: 30 > 50mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
sportovní výškově stavitelný podvozek SEAT Mii všechny modelyrok výroby: 03.12 >typ: AA/AANsnížení na přední nápravě: 30 > 60mmsnížení na zadní nápravě: 30 > 50mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
sportovní výškově stavitelný podvozek SEAT Leon průměr předních tlumičů 50mm!! / závislé zavěšení zadních kol !! / max. zatížení do 965 kg předek / 980 kg zadekrok výroby: 10.12 > typ: 5Fsnížení na přední nápravě: 30 > 65mmsnížení na zadní nápravě: 45 > 65mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou
sportovní výškově stavitelný podvozek OPEL Astra J 1.4/1.6/1.3CDTi/1.6CDTi/1.7CDTi/2.0CDTi MIMO GTC/OPCrok výroby: 10.09 > 9.15typ: P-Jsnížení na přední nápravě: 30 > 70mmsnížení na zadní nápravě: 45 > 70mmcertifikát TUV: ANOVýšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení. Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
sportovní výškově stavitelný podvozek CHEVROLET Cruze 1.6 / 1.8 / 1.4T / 1.7TD / 2.0TDrok výroby: 04.09 > typ: KL1Jsnížení na přední nápravě: 35 > 60mmsnížení na zadní nápravě: 40 > 70mmcertifikát TUV: ANOVýšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení. Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
sportovní výškově stavitelný podvozek FORD Focus - max. zatížení nápravy do 1000 kgrok výroby: 04.11 > typ: DYBsnížení na přední nápravě: 30 > 70mmsnížení na zadní nápravě: 30 > 60mmcertifikát TUV: ANOPři snížení přes 40mm doporučujeme zakoupit stavitelné tyčky stabilizátoru, viz. doplňující fotogalerie, cena 1112,-Výšku vozu je možné regulovat pomocí klíče, který je součástí balení.Stavitelné podvozky V-MAXX jsou nejlepší volbou v poměru cena / kvalita.
Transporter T5 2.0/1.9TDi MIMODSG/T32 rok výroby: 2003-11/2009 typ: 7H snížení na přední nápravě: 45 > 75mm snížení na zadní nápravě: 45 > 70mm certifikát TUV: ano Nastavení tuhosti je možno štelovat přímo na voze, pomocí regulátoru na tlumiči, který má 20 stupňů nastavení: od komfortního měkčího nastavení až po sportovní velmi tvrdé
Touran 1.4/1.6/2.0/2.0T/DSG/1.9TDi MIMO 4Motion (průměr předních tlumičů 50mm!!)rok výroby: 04-typ: 1Tsnížení na přední nápravě: 30 > 70mmsnížení na zadní nápravě: 45 > 70mmcertifikát TUV: anoNastavení tuhosti je možno štelovat přímo na voze, pomocí regulátoru na tlumiči, který má 20 stupňů nastavení: od komfortního měkčího nastavení až po sportovní velmi tvrdé
Caddy I 1.5/1.6/1.8/1.6D (pouze přední pár-zadní náprava listová péra)rok výroby: 82-92typ: 14snížení na přední nápravě: 25 > 80mmsnížení na zadní nápravě: list.pérammcertifikát TUV: anoNastavení tuhosti je možno štelovat přímo na voze, pomocí regulátoru na tlumiči, který má 20 stupňů nastavení: od komfortního měkčího nastavení až po sportovní velmi tvrdé
Passat CC 1.8T/2.0T/2.0TDi/DSG (průměr předních tlumičů 50mm!!) MIMO DCCrok výroby: 08-typ: 3CCsnížení na přední nápravě: 30 > 70mmsnížení na zadní nápravě: 45 > 70mmcertifikát TUV: anoNastavení tuhosti je možno štelovat přímo na voze, pomocí regulátoru na tlumiči, který má 20 stupňů nastavení: od komfortního měkčího nastavení až po sportovní velmi tvrdé
Passat 1.6/1.8/1.8T/2.0/2.3 V5/2.8 V6/1.9TDi/2.5 TDi V6 MIMO 4Motionrok výroby: 3.97-10.00typ: 3Bsnížení na přední nápravě: 30 > 65mmsnížení na zadní nápravě: 30 > 60mmcertifikát TUV: anoNastavení tuhosti je možno štelovat přímo na voze, pomocí regulátoru na tlumiči, který má 20 stupňů nastavení: od komfortního měkčího nastavení až po sportovní velmi tvrdé