Přesné ocelové imbus šrouby M2x10 DIN 912 povrchová úprava černění. 1 sada = 4 ks.
Mosazné napínáky, opatřeny pravým a levým závitem. Otvor ve střední části tělesa pro vložení čepu za účelem snadného nastavení. Možno pojistit vázacím drátem. Pracovní délka (rozteč otvorů ok) 32-49 mm.
Přesné ocelové imbus šrouby M2x12 DIN 912 povrchová úprava černění. 1 sada = 4 ks.
Jedna z nejužitečnějších položek při stavbě maket letadel. Otevírá nové možnosti.Používá se hlavně jako čep do našich maketových vidliček, ale i pro jiné aplikace nejen v modelech a maketách. Dodávají se v balení po 10-ti kusech. Vyzkoušejte je.
Hliníkové nýty s půlkulatou hlavou se velice hodí jak na funkční tak na dekorativní nýtování např. na motorové kryty starých Sopwithů.. Balení obsahuje : 50 ks
Hadice určená všude tam, kde se běžný výfuk nevejde, což je u polomaket a maket dost běžný jev.
Hadice určená všude tam, kde se běžný výfuk nevejde, což je u polomaket a maket dost běžný jev.
Tento materiál je vhodný pro stavbu trupů, ocasních ploch a křídelních vzpěr a velice se hodí jako maketové motorové lože. Jsou tažené za studena a velice pevné a velice dobře svařitelné pomocí stříbrné pájky. Nepodléhají korozi jako obyčejné ocelové trubky. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.
Tento materiál je vhodný pro stavbu trupů, ocasních ploch a křídelních vzpěr a velice se hodí jako maketové motorové lože. Jsou tažené za studena a velice pevné a velice dobře svařitelné pomocí stříbrné pájky. Nepodléhají korozi jako obyčejné ocelové trubky. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.
Tento materiál je vhodný pro stavbu trupů, ocasních ploch a křídelních vzpěr a velice se hodí jako maketové motorové lože. Jsou tažené za studena a velice pevné a velice dobře svařitelné pomocí stříbrné pájky. Nepodléhají korozi jako obyčejné ocelové trubky. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.
Tento materiál je vhodný pro stavbu trupů, ocasních ploch a křídelních vzpěr a velice se hodí jako maketové motorové lože. Jsou tažené za studena a velice pevné a velice dobře svařitelné pomocí stříbrné pájky. Nepodléhají korozi jako obyčejné ocelové trubky. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.
Tento materiál je vhodný pro stavbu trupů, ocasních ploch a křídelních vzpěr a velice se hodí jako maketové motorové lože. Jsou tažené za studena a velice pevné a velice dobře svařitelné pomocí stříbrné pájky. Nepodléhají korozi jako obyčejné ocelové trubky. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.
Tento materiál je vhodný pro stavbu trupů, ocasních ploch a křídelních vzpěr a velice se hodí jako maketové motorové lože. Jsou tažené za studena a velice pevné a velice dobře svařitelné pomocí stříbrné pájky. Nepodléhají korozi jako obyčejné ocelové trubky. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.
Tento materiál je velice vhodný pro stavbu podvozků a mezikřídelních vzpěr. Velice snadně svařitelné pomocí stříbra. Podvozky a vzpěrové systémy z tohoto materiálu velice šetří hmotnost oproti standardním materiálům používaným na tyto aplikace. Tyto trubky mají daleko lepší mez pevnosti než hliníkové materiály. Dokonce i když jsou tyto trubky na některých místech otlučené a barva odloupnutá, vypadá to moc realisticky a maketově. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.
Tento materiál je velice vhodný pro stavbu podvozků a mezikřídelních vzpěr. Velice snadně svařitelné pomocí stříbra. Podvozky a vzpěrové systémy z tohoto materiálu velice šetří hmotnost oproti standardním materiálům používaným na tyto aplikace. Tyto trubky mají daleko lepší mez pevnosti než hliníkové materiály. Dokonce i když jsou tyto trubky na některých místech otlučené a barva odloupnutá, vypadá to moc realisticky a maketově. Tyto trubky se dodávají dlouhé 1M.