Převodový olej pro vestavěné lodní motory Mazací vlastnosti chrání motor i při vysokém zatížení. Rovněž poskytuje vynikající ochranu proti korozi. Odolá vysokým teplotám. Viskozita: SAE 80W-90 Třídy: API GL-5
MOTOROVÝ OLEJ MARINE 4T 10W-40 Marine Motoroil 4T 10W-40 Nové technologie zpracování přísad a jakostní základní oleje zaručují optimální lehkoběžné vlastnosti oleje a výbornou ochranu proti opotřebení motoru. Speciální ochrana proti korozi. Bezpečné studené starty a rychlý rozvod oleje v motoru. Testován na motorech vybavených katalyzátory a turbodmychadly. Použití: Moderní vysoce výkonný motorový olej pro dieselové a benzínové motory plavidel.
MOTOROVÝ OLEJ MARINE 4T 10W-40 Marine Motoroil 4T 10W-40 Nové technologie zpracování přísad a jakostní základní oleje zaručují optimální lehkoběžné vlastnosti oleje a výbornou ochranu proti opotřebení motoru. Speciální ochrana proti korozi. Bezpečné studené starty a rychlý rozvod oleje v motoru. Testován na motorech vybavených katalyzátory a turbodmychadly. Použití: Moderní vysoce výkonný motorový olej pro dieselové a benzínové motory plavidel.
Prostředek je měď ve spreji, která je určena speciálně pro použití na dělící plochy a šroubové spoje, které jsou vystaveny vysokým teplotám, vysokým tlakům a korozním vlivům, např. u přírubových a turbínových šroubů, výfukových šroubů a závitech zapalovacích svíček. Zabraňuje pískání brzdových deštiček. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +1100 °C. Použití Na mazání a ochranu před korozí u teplotně vysoce zatížených spojů. Používá se v chemickém průmyslu, v elektrárnách, v keramickém průmyslu, v
Bílý údržbový sprej je velmi dobře přilnavý a vodo-odolný jakostní mazací prostředek bílé barvy. Je vhodný především pro mazání všech pohyblivých součástek. Je mimořádně přilnavý a trvalý, poskytuje spolehlivou ochranu před korozí a nepodléhá stárnutí a změně konzistence. Zajišťuje dlouhodobě spolehlivé promazání. Používá se všude tam, kde běžné mazací tuky nelze použít z důvodu udržení „čistoty” zařízení. Zachovává si vynikající vlastnosti při nízkých i vysokých teplotách. Použití: Pro mazání pohyblivých
Suzuki s tímto modelem udělala skutečný průlom - Nový DF300 nabízí nejlepší poměr spotřeby paliva a výkonu. Ihned po uvedení modelu DF300A se tento model stal vítězem Innovation Award za přelomovou inovaci. Tento model je vůbec prvním 300-hp čtyřdobým závěsným motorem,který nastavuje nové standardy výkonu a výkonnosti. Zároveň je kompaktní a lehký.Nyní Suzuki posunula tento motor eště o krok dále. S technologií Lean Burn a novým systémem zpětné vazby od lambda sond poskytuje Suzuki příznivcům vodního spor
Suzuki s tímto modelem udělala skutečný průlom - Nový DF300 nabízí nejlepší poměr spotřeby paliva a výkonu. Ihned po uvedení modelu DF300A se tento model stal vítězem Innovation Award za přelomovou inovaci. Tento model je vůbec prvním 300-hp čtyřdobým závěsným motorem,který nastavuje nové standardy výkonu a výkonnosti. Zároveň je kompaktní a lehký.Nyní Suzuki posunula tento motor eště o krok dále. S technologií Lean Burn a novým systémem zpětné vazby od lambda sond poskytuje Suzuki příznivcům vodního spor
S uvedením nového dvousetkoňového motoru DF200A nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. DF200A poskytuje působivý výkon, který byste čekali jedině od motorů V6. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Co je ale nejdůležitější, motor DF200A váží pouze 226 kg, což je o 12% méně, než vážil jeho V6 předchůdce. Díky přímému sání vzduchu, které dovoluje motoru nasávat chladnější
S uvedením nového dvousetkoňového motoru DF200A nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. DF200A poskytuje působivý výkon, který byste čekali jedině od motorů V6. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Co je ale nejdůležitější, motor DF200A váží pouze 226 kg, což je o 12% méně, než vážil jeho V6 předchůdce. Díky přímému sání vzduchu, které dovoluje motoru nasávat chladnější
S uvedením nového motoru DF175AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 3% oproti staršímu modelu DF175TG a má o 5% lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již
S uvedením nového motoru DF175AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 3% oproti staršímu modelu DF175TG a má o 5% lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že již
S uvedením nového motoru DF150AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 5% oproti staršímu modelu DF150TG a má o 3 % lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že ji
S uvedením nového motoru DF150AT nabízí Suzuki uživatelům lodí a člunů zcela nové zážitky. Nový model je vybaven přímým sáním vzduchu, proměnným časováním ventilů, vyšším kompresním poměrem, technologií Lean Burn, čidly klepání a přítomnosti vody. Díky novým technologiím je spotřeba snížena o 5% oproti staršímu modelu DF150TG a má o 3 % lepší zrychlení z 0 na 30 mph. Systém Lean Burn díky 32bitové řídící jednotce a čidlům monitorujícím provozní stav motoru dokáže dávkovat palivo s takovou přesností, že ji
OCHRANA PROTI HLODAVCŮM Marder-Schutz-Spray Prostředek je určen pro ochranu všech plastových a gumových dílů vozidel před poškozením hlodavci jako je např. kuna. Umožňuje se vyhnout případným drahým opravám. Směs látek odpuzující hlodavce je neškodná pro živočichy i životní prostředí. Jednoduché a rychlé použití, stačí plastové a gumové díly nastříkat ze všech stran. Nástřik opakovat každých cca 14 dní. Použití:Pro všechny přístupné plastové a gumové díly v motorovém prostoru a na podvozku.
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní