LOCOMOTIF - trička, mikiny a předměty s vlakovými a dopravními motivy
Že jsou polský holky okatý, ví kdekdo. Ale že maj okatý i lokomotivy, to vědí jen modří! Na Anglika a další jeho verze, původem z ostrovního království, narazíte v Polsku prakticky všude tam, kam mu dráty dovolí.
Že jsou polský holky okatý, ví kdekdo. Ale že maj okatý i lokomotivy, to vědí jen modří! Na Anglika a další jeho verze, původem z ostrovního království, narazíte v Polsku prakticky všude tam, kam mu dráty dovolí.
Že jsou polský holky okatý, ví kdekdo. Ale že maj okatý i lokomotivy, to vědí jen modří! Na Anglika a další jeho verze, původem z ostrovního království, narazíte v Polsku prakticky všude tam, kam mu dráty dovolí.
Že jsou polský holky okatý, ví kdekdo. Ale že maj okatý i lokomotivy, to vědí jen modří! Na Anglika a další jeho verze, původem z ostrovního království, narazíte v Polsku prakticky všude tam, kam mu dráty dovolí.
Že jsou polský holky okatý, ví kdekdo. Ale že maj okatý i lokomotivy, to vědí jen modří! Na Anglika a další jeho verze, původem z ostrovního království, narazíte v Polsku prakticky všude tam, kam mu dráty dovolí.
Že jsou polský holky okatý, ví kdekdo. Ale že maj okatý i lokomotivy, to vědí jen modří! Na Anglika a další jeho verze, původem z ostrovního království, narazíte v Polsku prakticky všude tam, kam mu dráty dovolí.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.
V roce 1970 se ve Vysokých Tatrách konalo Mistrovství světa v severském lyžování. V předstihu bylo Československým dráhám, zajištujícím provoz na Tatranských elektrických železnicích, jasné, že tehdejší elektrické vozy nemohou kapacitně příval návštěvníků zvládnout. Vyvstala tedy naléhavá potřeba obměnit zastarávající vozový park.