LOCOMOTIF - trička, mikiny a předměty s vlakovými a dopravními motivy
Parní lokomotiva 498.1, jinými slovy jedničkový Albatros, patří po zásluze mezi legendy našich kolejí. Vrcholný konstruktérský výkřik inženýrů Škodových závodů, kde vznikl vylepšením řady 498.0, a dodnes držitel rychlostního rekordu mezi párami.
Parní lokomotiva 498.1, jinými slovy jedničkový Albatros, patří po zásluze mezi legendy našich kolejí. Vrcholný konstruktérský výkřik inženýrů Škodových závodů, kde vznikl vylepšením řady 498.0, a dodnes držitel rychlostního rekordu mezi párami.
Tohle tričko není pro každého. Je navrhnuto speciálně pro ajznboňáky, červené čepice, datly, fíry, huliče, koloťuky, křemenáče a štíplístky. Pokud náhodou padne do rukou kaštanům, tak jen srdcařům pro nákladní dopravu.
Tohle tričko není pro každého. Je navrhnuto speciálně pro ajznboňáky, červené čepice, datly, fíry, huliče, koloťuky, křemenáče a štíplístky. Pokud náhodou padne do rukou kaštanům, tak jen srdcařům pro nákladní dopravu.
Tohle tričko není pro každého. Je navrhnuto speciálně pro ajznboňáky, červené čepice, datly, fíry, huliče, koloťuky, křemenáče a štíplístky. Pokud náhodou padne do rukou kaštanům, tak jen srdcařům pro nákladní dopravu.
Tohle tričko není pro každého. Je navrhnuto speciálně pro ajznboňáky, červené čepice, datly, fíry, huliče, koloťuky, křemenáče a štíplístky. Pokud náhodou padne do rukou kaštanům, tak jen srdcařům pro nákladní dopravu.
Troška pěny piva se převalila přes hranu půllitru. Pozoruju ji, jak pomalu, ale jistě klouže po skle dolů. Na ubrusu se udělá malé kolečko. Co dál? Dám si ještě jednoho Brejlovce. Zaplatím. Doběhnu poslední vlak a jedu domů.
Tenhle batoh není pro každého. Je navrhnuto speciálně pro ajznboňáky, červené čepice, datly, fíry, huliče, koloťuky, křemenáče a štíplístky. Pokud náhodou padne do rukou kaštanům, tak jen srdcařům pro nákladní dopravu.
Tenhle batoh není pro každého. Je navrhnuto speciálně pro ajznboňáky, červené čepice, datly, fíry, huliče, koloťuky, křemenáče a štíplístky. Pokud náhodou padne do rukou kaštanům, tak jen srdcařům pro nákladní dopravu.
Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus (čela skříně i boční okénka připomínají autobusy Karosa Š11, mají i stejný motor LIAZ a převodovku značky Praga), Kufr (podle tvaru), RegioMouse (pojmenování od Českých Drah) , Šukafon (hrkání vozu při jízdě) a dál už radši nepůjdeme…
Bardotka, Berta nebo Zamračená - záleží na fantazii, co se Vám při prvním pohledu na přední část lokomotivy vybaví. Jedna z nejoblíbenějších lokomotiv každého železničního fandy.
Říká se, že při zimním pluhování tratě dosahovala takové rychlosti, až se za ní tvořil jen velký chvost sněhu - od té doby se jí přezdívá Kométa.
Říká se, že při zimním pluhování tratě dosahovala takové rychlosti, až se za ní tvořil jen velký chvost sněhu - od té doby se jí přezdívá Kométa.
Říká se, že při zimním pluhování tratě dosahovala takové rychlosti, až se za ní tvořil jen velký chvost sněhu - od té doby se jí přezdívá Kométa.
Říká se, že při zimním pluhování tratě dosahovala takové rychlosti, až se za ní tvořil jen velký chvost sněhu - od té doby se jí přezdívá Kométa.