Nabíječka pro EVBIKE baterie 48V. Výstupní napětí 54,6 V s proudem 2 A.
Rychlonabíječka pro EVBIKE baterie 36V. Výstupní napětí 42 V s proudem 5 A.
Akumulátor v obalu typu Silverfish je jedním z nejpoužívanějších boxu pro akumulátory u hotových (fabrických) elektrokol vůbec. Tento akumulátor lze použít jako náhradní, místo dosluhujícího originálu. Nabízí vyšší kapacitu a především ve většině případů nesrovnatelně lepší kvalitu baterie a delší životnost. Toho dosahujeme jednak vlastní pečlivou výrobou na naší lince a volbou značkových Li-ion článků LG Chem.
Velmi lehký pomocný elektromotor s výkonem 250W/36V, osazený robustní planetovou převodovkou a volnoběžkou, díky které neklade při jízdě bez motoru žádný odpor.
Bezkartáčový elektromotor s přímým náhonem o výkonu 750W při napětí 36V nebo 1000W při napětí 48V. Motor je určen pro montáž do přední vidlice se standartní upínací roztečí 100mm. Vzhledem k jeho vysokému točivému momentu doporučujeme použití záchytného ramene točivého momentu (při montáži do vidlic z lehkých slitin raději 2ks). Motor je velmi robustní kontrukce a umožňuje dosahovat rychlostí až cca 40km/h- podle velikosti ráfku
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí.
Tento základní konverzní set obsahuje klíčové prvky, které budete potřebovat k přestavbě Vašeho kola na elektrokolo. Připravili jsme cenově dostupnou základní variantu s osvědčenou řídící jednotkou, jednoduchým ovládáním a robustním elektromotorem. Ovládání intenzity přípomoci (PAS) ve třech krocích přes LED displej nebo v pěti krocích přes LCD displej.
Varianta s 16 litým diskem je vhodná například pro elektrifikaci koloběžek. * Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my výkon nastavíme na řídící jednotce.
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu. Pozor, kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání z
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu. Pozor, kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání z
Verze 500W motoru je oblíbenou a cenově dostupnou variantou elektorpohonu pro vaše jízdní kolo. Po připojení 48V akumulátoru zvýšíte výkon až na 750W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat aniž by došlo k jeho poškození.
Velmi lehký pomocný elektromotor s výkonem 250W/36V, osazený robustní planetovou převodovkou a volnoběžkou, díky které neklade při jízdě bez motoru žádný odpor.
Bezkartáčový elektromotor s přímým náhonem o výkonu 750W při napětí 36V nebo 1000W při napětí 48V. Motor je určen pro montáž do zadní vidlice. Vzhledem k jeho vysokému točivému momentu doporučujeme použití záchytného ramene točivého momentu (při montáži do vidlic z lehkých slitin raději 2ks). Motor je velmi robustní kontrukce a umožňuje dosahovat rychlostí až cca 40km/h- podle velikosti ráfku
Bezkartáčový motor od výrobce Bafang/8FUN o výkonu 250W/36V, na který lze namontovat přímo klasická cyklo kazeta s kolečky převodů. Použít lze až 10-kolečko na kazetu (u běžných motorů lze použít šroubovací vícekolečka 6-7)! Motor je navíc velice lehký, má bez výpletu hmotnost jen 2,2Kg. Vhodný pro každého, kdo chce mít zachováno co nejvíce převodů a zároveň chce mít motor co nejmenší a nejnenápadnější. Na kabelu motoru je osazen vodotěsný konektor pro snadnou demontáž.
Vodící lišta na rám pro navádění baterie do držáku a konektoru. pro kola s baterií pod sedlem.