Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 48V 13Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 750 W při 48V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 48V 13Ah na nosiči s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 750 W při 48V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen p
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 48V 16Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 750 W při 48V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 48V 13Ah v brašně s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 1000 W při 48V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen p
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 48V 13Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 1000 W při 48V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pr
Kompletní sada se středovým pohonem, s řídící jednotkou a kabeláží, baterii 48V 16Ah na rámu s 5A rychlonabíječkou. Výkon motoru: 1000 W při 48V baterii. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pr
Verze 500W/750W motoru je oblíbenou a cenově dostupnou variantou elektorpohonu pro vaše jízdní kolo. Po připojení 48V akumulátoru zvýšíte výkon až na 750W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat aniž by došlo k jeho poškození.
Vysokokapacitní baterie v brašně EVBIKE s kapacitou 13 Ah (468 Wh) se velmi snadno instaluje na rám kola místo držáku na lahev. Tím, že je baterie ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení. Po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci.
Chraňte baterii EVBIKE před poškozením a nečistotou. Obal na baterii navíc umožní barevně a designově sjednotit vaše kolo. Pomáhá chránit baterii před znečištěním.
Baterie EVBIKE v černém provedení s kapacitou 19 Ah při napětí 36 V. Maximální reálný dojezd je až 180 km. Obsahuje inteligentní ochranný systém (BMS). Baterii je možné nabíjet rychlonabíjecí 5A nabíječkou.
Nabíječka pro EVBIKE baterie 48V. Výstupní napětí 54,6 V s proudem 5 A.
Brzdové páky na čelisťové brzdy nebo mechanické kotoučové. Kontakt uvnitř brzdové páky při brždění vyšle signál do regulátoru a dojde k odpojení motoru.
Rukojeť akcelerátoru (elektrického plynu) pro přestavbový kit EVBIKE Wheel.
Cyklopočítač určený speciálně pro přestavbové sady EVBIKE. Displej zobrazuje nejdůležitější informace o jízdě a umožňuje nastavení jednotlivých funkcí. Pro noční jízdu je možné zapnout podsvícení.
Programovatelná řídící jednotka (controller) pro EVBIKE. Provoz je na napětí 36 V nebo 48V s použitím displeje EVLED-EC-Y15. Maximální proud 22 A. Ochrana baterie odpojení při poklesu pod 31 V.