Jednobarevné provedení spolu s hnědým koženým sedlem a gripy vytváří jedinečný "retro look" a působí velice luxusním dojem. Navíc obsahuje inovovaný přední gril s ostrými liniemi a efektní LED světelný podpis v duchu aktuální automobilové řady Peugeot. Vše ostatní je při starém - líbivý retro design doplňují moderní prvky jako motor s elektronickým vstřikováním paliva, pokročilý brzdný systém ABS, digitální informační panel, nechybí 12V zásuvka pro nabíjení vašeho smartphonu nebo uzamykatelné úložné pros
Jednobarevné provedení spolu s hnědým koženým sedlem a gripy vytváří jedinečný "retro look" a působí velice luxusním dojem. Navíc obsahuje inovovaný přední gril s ostrými liniemi a efektní LED světelný podpis v duchu aktuální automobilové řady Peugeot. Vše ostatní je při starém - líbivý retro design doplňují moderní prvky jako motor s elektronickým vstřikováním paliva, pokročilý brzdný systém ABS, digitální informační panel, nechybí 12V zásuvka pro nabíjení vašeho smartphonu nebo uzamykatelné úložné pros
Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro těžkou profesionální práci: velkou korbu, na kterou naložíte i půl tuny nákladu, 800 kg tažné síly, robustní podvozek s pohonem 2x4 / 4x4, snadné ovládání a vysokou pracovní morálku. K tomu přidejte atraktivní moderní design, kvalitní dílenské zpracování a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z nejatraktivnějších nabídek
Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro těžkou profesionální práci: velkou korbu, na kterou naložíte i půl tuny nákladu, 800 kg tažné síly, robustní podvozek s pohonem 2x4 / 4x4, snadné ovládání a vysokou pracovní morálku. K tomu přidejte atraktivní moderní design, kvalitní dílenské zpracování a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z nejatraktivnějších nabídek
Vyhlášený dříč UTV 570 T-Boss EPS je nyní ještě lepší, ještě výkonnější a ještě odolnější. Moderní design se sportovním akcentem a novými litými koly zaujme na první pohled. Díky posilovači řízení je řízení příjemné a snadné i když vezete plný náklad. Nová ocelová korba skvěle snáší i drsné zacházení. A navíc je tu motor - zcela nový, silnější, živější, úspornější. Nový Linhai 570 T-BOSS EPS je ideální pomocník pro všechny práce v lese, na stavbě, v parcích, zahradnictvích, sportovních areálech, při zásob
Živý, rychlý, úsporný - pokud jste si řekli 3x ano, Vaše volba je jasná. Novinka se zcela novým vodou chlazeným motorem disponuje výkonem 12 koní, což je nejvyšší výkon, který kdy Kentoya v této třídě nabídla. Jízdní pozice je pro ostatní konkurenci měřítkem komfortu. Motor přináší doposud nepoznanou akceleraci ve všech otáčkách, a to při nízké spotřebě. Full led světlomety, silné kotoučové brzdy a velký úložný prostor definují budoucnost, kudy se skútry Kentoya budou ubírat. Technické parametry T
HLAVNÍ PŘEDNOSTI & ÚSPORY BEZ HLUKU EK3 se pohybuje v naprosté tichosti. I ve vysokých rychlostech uslyšíte pouze hluk pneumatik. BEZ ZÁPACHU Žádné výfukové plyny, žádné emise, žádný zápach. SNADNÉ OVLÁDÁNÍ Jízdu na elektrickém skútru zvládne každý, stačí vám dokonce pouze řidičský průkaz na auto (skupina B) NÍZKÉ PROVOZNÍ NÁKLADY Plné nabití baterie stojí méně než 10 Kč, tedy méně než šálek dobré kávy. Šetříte již od prvního kilometru. NEVŠEDNÍ ZÁBAVA Po každé jízdě
Oblíbená Ninja 400 je zpět! Zkonstruovaná tak, jak se na supersport od Kawasaki patří, a to v ostrém stylu "Ninja". Vyčnívá nad konkurencí nejen výkonným dvouválcovým motorem, jehož kroutící moment vzrostl ve srovnání s předchůdkyní Ninja 300 dokonce o 40%, ale i hravým podvozkem a výkonnými brzdami. Tento motocykl vládne nad konkurencí nejen svými parametry, ale i v závodech „malých“ supersportů, kde díkysvým perfektním jízdním vlastnostem a skvělé ovladatelnosti vyhrává jeden závod za druhým. To potvrdi
Oblíbená Ninja 400 je zpět! Zkonstruovaná tak, jak se na supersport od Kawasaki patří, a to v ostrém stylu "Ninja". Vyčnívá nad konkurencí nejen výkonným dvouválcovým motorem, jehož kroutící moment vzrostl ve srovnání s předchůdkyní Ninja 300 dokonce o 40%, ale i hravým podvozkem a výkonnými brzdami. Tento motocykl vládne nad konkurencí nejen svými parametry, ale i v závodech „malých“ supersportů, kde díkysvým perfektním jízdním vlastnostem a skvělé ovladatelnosti vyhrává jeden závod za druhým. To potvrdi
Je libo endurko? Jsem malé, skvěle ovladatelné, dobrodružné endurko se sympatickým dakarovým výrazem. Přímo se třesu, až spolu vyrazíme do blátivého offroadového světa a zařádíme si v terénu. Jsem motorka univerzální konstrukce, nekompromisně sestavená pro jízdu kdekoliv – na silnici i mimo ni. Určo tě dost potěší, že mám klasické offroadové osazení kol: 21“ vpředu a 18“ vzadu a hlavně vypínatelný zadní ABS. Díky týhle kombinaci projedeme terénem jako nůž máslem. Rozhodně nám nehrozí, že bychom zůstali st
Slip-on titanová koncovka výfuku Akrapovič představuje první krok v ladění motocyklu a zvyšuje výkon Vaší Z900.Má menší, kratší, hexagonální design, jehož cílem je zlepšit vzhled a styl Vašeho motocyklu.Výfuk je vyroben z vysoce kvalitního lehkého titanu, který nabízí velkou úsporu hmotnosti oproti originálnímu výfuku.Zakončení koncovky (exit) a objímka výfuku je vyrobena z uhlíkových vláken, což zvyšuje exkluzivitu tohoto výrobku.Výfuk má hlubší závodní zvuk pro větší požitek z jízdy a je schválen dle no
Tento stylový laděný výfuk má kompaktnější tvar než ten originální. Odpovídá agresivnímu a sportovnímu vzhledu tohoto motocyklu.Je vyroben ručně z uhlíkových vláken a zakončen koncovkou ze stejného, závody dokonale prověřeného materiálu.Tato koncovka zvyšuje výkon a točivý moment v celém rozsahu otáček a snižuje hmotnost.Výfuk má hlubší závodní zvuk pro větší požitek z jízdy a je schválen dle norem EC / ECE.
Vyšší kouřové plexi dodá Vašemu stroji dravější styl a vzhled a je ideální pro lepší ochranu před větrem ve vysokých rychlostech.
Tento originální ochranný kryt chladiče je vyrobený z nerezové oceli je ideální pro vylepšení celkového vzhledu Vašeho stroje. Kryt navíc spolehlivě ochrání žebrování chladiče před odlétávajícími kamínky a hmyzem. Síťování je vyrobené z pochromovaného materiállu.
Snížené přední sedadlo ERGO-FIT™ je o 20 mm nižší než originální sedadlo z výroby. S tímto doplňkovým sedadlem snadněji dosáhnou na zem i jezdci menších postav. (Celková výška sedadla u Z900 je po snížení přesně 800 mm)