Kurátorovaný galerijní obchod v DOX Centru současného umění s výběrem toho nejlepšího z českého designu. Na jednom místě najdete díla zásadních ikon českého skla, porcelánu a šperku. Interiér navrhlo studio Qubus.
O Produktu design: Hana Polívková materiál: stříbro Ag 925/1000 Plochý prstýnek s nepravidelným uzlíkem. šířka spodní části: 2,3 mmváha: 1,82 g Šperk jako vzpomínka.Vůně zapomenuté dálky.Uzel na kapesníku.Živý sen otáčející krajinou.Pocit sounáležitosti.Tichý přítel vždy na cestě. Šperky z kolekce Twisted jsou vytvořené stáčením jemných nitek. Nesou v sobě pomíjivost okamžiku i zázraky přírody. Na těle odráží příběh své nositelky, její vzpomínky, a když dovolí, tak i tajemství. Jejich křehkost sv
O produktu design: Karla Olšáková materiál: stříbro Ag 925/1000 pozlacené 24K zlatem, nerezová ocel rozměr: 15 x 3 mm Ručně vytvořené náušnice vznikly spojením stříbrných trubiček nerezovým lankem. Zapínání na pozetku. Čisté linie a elegantní geometrie náušnic vhodné pro každodenní nošení. Každý kus šperku je ručně vyroben pomocí tradičních a ručních šperkařských technik.
O produktu design: Karla Olšáková materiál: stříbro Ag 925/1000 pozlacené 24K zlatem, nerezová ocel rozměr: 15 x 3 mm Ručně vytvořené náušnice vznikly spojením stříbrných trubiček nerezovým lankem. Zapínání na pozetku. Čisté linie a elegantní geometrie náušnic vhodné pro každodenní nošení. Každý kus šperku je ručně vyroben pomocí tradičních a ručních šperkařských technik.
O produktu design: Karla Olšáková materiál: stříbro Ag 925/1000 pozlacené 24K zlatem, nerezová ocel rozměr: 15 x 3 mm Ručně vytvořené náušnice vznikly spojením stříbrných trubiček nerezovým lankem. Zapínání na pozetku. Čisté linie a elegantní geometrie náušnic vhodné pro každodenní nošení. Každý kus šperku je ručně vyroben pomocí tradičních a ručních šperkařských technik.
lt;p> O produktu design: Karla Olšáková materiál: stříbro Ag 925/1000 pozlacené 24K zlatem, nerezová ocel rozměr: 15 x 3 mm Ručně vytvořené náušnice vznikly spojením stříbrných trubiček nerezovým lankem. Zapínání na pozetku. Čisté linie a elegantní geometrie náušnic vhodné pro každodenní nošení. Každý kus šperku je ručně vyroben pomocí tradičních a ručních šperkařských technik.
O produktu design: Dana Bezděková materiál: rhodiované stříbro ryzost Ag 925/1000 průměr náušnice 8,5 mm Ručně vyrobené náušnice jsou otiskem hlemýždí ulity do ušlechtilého kovu. Běžná schránka nalezená v přírodě tak získává druhý život v podobě osobitého šperku.
O produktu design: Dana Bezděková materiál: stříbro Ag 925/1000 průměr náušnice: cca 7 mm Otisk hlavičky zrezlého hřebíčku ve stříbře. Ručně vyrobené náušnice jsou otiskem nalezeného zrezivělého hřebíku do ušlechtilého kovu. Běžný, již nepotřebný předmět tak získal novou překvapivou podobu ve formě osobitého šperku.
O produktu design: Jiří Šibor Unikátní ručně vyrobené a ručně nýtované náušnice od českého uměleckého šperkaře Jiřího Šibora. Neopakovatelný kus. materiál: nerez ocel rozměry: 21 x 22 mm
O produktu design: Jiří Šibor V kolekci Twisted Circles se Jiří Šibor zabývá možnostmi přerušených kružnic v prostoru. Z dělených, spirálovitě napnutých a následně spojených kruhů vytváří „skorokoule“, jež se vyznačují nepravidelnou konstrukcí s vnitřní tenzí, ktréré mohou připomínat model atomu nebo dráhy kosmických těles. Díky úmyslně neuzavřené koncepci je dána možnost náhodě. Výsledkem je obtížně geometricky definovatelná struktura. Kruh, z jehož podstaty díla vznikala, může být nahlížen jako sym
O produktu design: Libor Sošťák / atelier P3L1 Kolekce -FIBER- je výsledek dlouhodobého experimentu s technologií 3D tisku. Vše začalo tvarováním objektů pomocí 3D softwaru. Odstranili jsme dokonalý plášť tištěných modelů a nechali jsme odhalenou texturu. Detailně „upletené“ struktury jsou převedeny do porcelánu. Tento trvanlivý a ušlechtilý materiál tak nejlépe uchová celý proces hry s materiálem. materiál: průsvitný porcelán v barvě slonové kosti rozměry: 63 x 60 mm rozměry: 75 ml
O produktu design: Karla Olšáková materiál: stříbro Ag 925/1000, nerez ocel výška náramku: 1 cm velikost náramku: 18, 20 nebo 22 cm Elegantní náramek ručně vytvořený ze stříbrných trubiček spojených dohromady. Čisté linie a elegantní geometrie náramku Náramek je ideální pro speciální příležitost. Každý kus šperku je ručně vyroben pomocí tradičních a ručních šperkařských technik.
design: LLEV studio Kolekce váz NUEEVO navazuje na historický sloh Art Nouveau. Vázy jsou dekorovány 100 let známou secesní technikou irisování, kterou jsme aplikovali na plochy mnohaúhelníkových tvarů, který nechává vyniknout skrytému půvabu tohoto zapomenutého způsobu zušlechtění skla. Každá váza je neopakovatelným originálem a studio LLEV je za tuto kolekci nominováno na cenu Czech Grand Design. materiál: křišťálové sklo rozměry: velká: 330 × 190 mmstřední: 230 × 120 mmmalá: 130 × 70 mm
design: LLEV studio Kolekce váz NUEEVO navazuje na historický sloh Art Nouveau. Vázy jsou dekorovány 100 let známou secesní technikou irisování, kterou jsme aplikovali na plochy mnohaúhelníkových tvarů, který nechává vyniknout skrytému půvabu tohoto zapomenutého způsobu zušlechtění skla. Každá váza je neopakovatelným originálem a studio LLEV je za tuto kolekci nominováno na cenu Czech Grand Design. materiál: křišťálové sklo rozměry: velká: 330 × 190 mmstřední: 230 × 120 mmmalá: 130 × 70 mm
o produktu design: Maxim Velčovský 2002, porcelán, 13x25x11 cm Mísa původní nazvaná Heimweh (touha po domově) byla už součástí diplomové práce Maxima Velčovského. Představuje specifický suvenýr ve tvaru České republiky, který volně navazuje na práci finského designéra Alvara Aalta, konkrétně jeho sérii skleněných organických váz ze 30. let. Ta se stala doslova symbolem národní identity, přestože její arpovsky čistá forma skoro znemožňovala do ní něco umístit, aby se výsledný dojem nepokazil. Často proto z
o produktu design: Maxim Velčovský 2002, porcelán, 13x25x11 cm Mísa původní nazvaná Heimweh (touha po domově) byla už součástí diplomové práce Maxima Velčovského. Představuje specifický suvenýr ve tvaru České republiky, který volně navazuje na práci finského designéra Alvara Aalta, konkrétně jeho sérii skleněných organickýchváz ze 30. let. Ta se stala doslova symbolem národní identity, přestože její arpovsky čistá forma skoro znemožňovala do ní něco umístit, aby se výsledný dojem nepokazil. Často proto zů