Vlečková remíza s přístavkem. Přístavek je možné umístit na obě strany budovy.
Tovární vlečková točna v H0 na ruční pohon. K točně je možné dokoupit přípravu na motorové otáčení točny. Součástí stavebnice není kolejivo. Kolej na obrázku je pouze ilustrační.
Modelová stavebnice vodárny v Protivci. Stavebnice je zhotovena laserovou technologií z kartonu a dýhy.
Stavebnice lesního srubu zhotovená technologií laser cut. Součástí stavebnice není lepidlo a statická tráva. Pro tuto stavebnici není možné využít zvýhodněnou dopravu In Time.
Model stavebnice jihočeského statku s koňskými stájemi. Stavebnice je zpracována technologií laser-cut a je nebarvená. Budovy lze postavit jako spojené do L, nebo jako samostatně stojící budovy. Hlavní budova statku má rozdělené interiéry. Střešní krytina je z jednotlivých pásů, které umocňují efekt klasické krytiny z bobrovek. Koňské stáje mají v interiéru 12 samostatných stájových boxů a jednu uzavřenou místnost, tzv. sedlárnu. Protože je možné mít budovy spojené do L, tak jsou stáje vybavené dvěma typy
Stavebnice modelu nádraží Pačejov na trati z Českých Budějovic do Plzně, dříve trať císaře Františka Josefa patří do repertoáru oblíbených lokací. Jednak je to velmi blízko od tratě 185 :-) a jednak se tam pořádaly naprosto úžasné čaje.Stavebnice je zhotovena z dřevitého kartonu technologií laser-cut. Stavebnice je dodávána nenabarvená. Barvy a lepidlo nejsou součástí stavebnice a je nutné je objednat zvlášť.
Stavebnice modelu vodárny I. třídy společnosti rakouské severozápadní dráhy (ÖNWB) je zhotovena z dřevitého kartonu. Stavebnice je zhotovena technologií laser-cut. Stavebnice neobsahuje barvy a lepidlo.
Stavebnice modelu 4 místné výtopny ONWB. Stavebnice je z dřevitého kartonu zhotovena technologií laser-cut. Remízu (výtopnu) lze postavit s bočním přístavkem, kde byla původně umístěna kovárna a zázemí pro železničáře. Novinkou u této stavebnice je i to, že jsou zvlášť montážní jámy, takže ti, kdo na ně nemají na kolejišti prostor, je nemusí se stavebnicí kupovat. Jsou jako volitelný doplněk. Dalším volitelným doplňkem jsou dva distanční obdélníky, které se při montáži zasunou do otvorů pro krovy a stavba
Stavebnice modelu 4 místné výtopny ONWB. Stavebnice je z dřevitého kartonu zhotovena technologií laser-cut. Remízu (výtopnu) lze postavit s bočním přístavkem, kde byla původně umístěna kovárna a zázemí pro železničáře. Novinkou u této stavebnice je i to, že jsou zvlášť montážní jámy, takže ti, kdo na ně nemají na kolejišti prostor, je nemusí se stavebnicí kupovat. Jsou jako volitelný doplněk. Dalším volitelným doplňkem jsou dva distanční obdélníky, které se při montáži zasunou do otvorů pro krovy a stavba
Stavebnice modelu výpravní budovy Rakouské severozápadní dráhy (ONWB) Ostroměř. Model je zhotoven technologií laser-cut z dřevitého kartonu. Tato stavebnice modelu bude základem pro další varianty výpravních budov, jako je Nový Bydžov, Martinice a další. Stavebnice neobsahuje lepidla a barvy.
Stavebnice modelu traťové distance na Posazavském pacifiku v Měchenicích. V současné době existuji již jen garáže. Model je zhotoven technologií laser-cut. Ve stavebnici je gravírovaný trapézový plech. Klasický vlnitý plech ( plast) lze koupit na e-shopu http://www.litomysky.cz/. Stavebnice obsahuje tři budovy, zděná stavba, garáž pro drezinu a klasickou garáž. Odkaz na fotografie na stránkách www.pacifikem.cz je zde: Zděná budova, Garáže.Autorem fotografií je pan Tomáš Pech.Rozměry jednotlivých budov:Zdě
Stavebnice modelu traťové distance na Posazavském pacifiku v Měchenicích. V současné době existuji již jen garáže. Model je zhotoven technologií laser-cut. Ve stavebnici je gravírovaný trapézový plech. Klasický vlnitý plech ( plast) lze koupit na e-shopu http://www.litomysky.cz/. Stavebnice obsahuje tři budovy, zděná stavba, garáž pro drezinu a klasickou garáž. Odkaz na fotografie na stránkách www.pacifikem.cz je zde: Zděná budova, Garáže.Autorem fotografií je pan Tomáš Pech.Rozměry jednotlivých budov:Zdě
Stavebnice modelu výpravní nádražní budova podle typových listů ÖNWB II.a Chlumec nad Cidlinou je zhotovena technologií Laser Cut z dřevitého kartonu. Provedení modelu odpovídá době 1908 - 1970? kdy začala přestavba celého nádraží do dnešní podoby. Komplex Chlumeckého nádraží bude rozšířen o 60m3 vodárnu, sklad a dvoukolejnou remízu s jednou průjezdnou kolejí.
Model stavebnice jihočeského statku s koňskými stájemi. Stavebnice je zpracována technologií laser-cut a je nebarvená. Budovy lze postavit jako spojené do L, nebo jako samostatně stojící budovy. Hlavní budova statku má rozdělené interiéry. Střešní krytina je z jednotlivých pásů, které umocňují efekt klasické krytiny z bobrovek. Koňské stáje mají v interiéru 12 samostatných stájových boxů a jednu uzavřenou místnost, tzv. sedlárnu. Protože je možné mít budovy spojené do L, tak jsou stáje vybavené dvěma typy