Císař jsem já. Hugo Horiot. Pasparta + Paseka Tato kniha je sugestivním autoportrétem autistického dítěte a příležitostí pro čtenáře zevnitř nahlédnout každodenní realitu autismu a jeho úzkostmi a posedlostmi.
Od zápisu do lavice - Předmatematické představy. Ivana Vlková ,Honza Smolík. Pasparta Tato publikace je určena dětem v předškolním věku od 5 do 7 let.Jeho cílem je rozšířit dětem obzory v oblasti matematických představ, které je třeba rozvíjet již před nástupem školní docházky. Obsahuje 38 pracovních listů se cvičeními, které zábavnou formou rozvíjejí předmatematické představy- počítání na prstech v oboru 1 až 10, základní geometrické tvary, posloupnosti – kdo je první, poslední, uprostřed.
Rok I. Jitka Kendíková. Pasparta Tato publikace se věnuje problematice společného vzdělávání. Připomíná a představuje důležité legislativní změny, které vešly v účinnost od 1. 9. 2016. Nezabývá se však jen novelizací § 16 školského zákona, ale také mnoha dalšími doplněnými nebo pozměněnými prováděcími předpisy.
O kolečko míň - můj život s autismem. Josef Schovanec. Pasparta Kniha čtenářům předkládá autentický pohled do vnitřního světa člověka postiženého autismem, který svůj handicap dokázal proměnit ve výhodu.
A proč ne? Kendíková Jitka, Mazel Jan, Sládek Adam. Pasparta Nebývale otevřený rozhovor ředitelky školy se svými student. Obsah knihy tvoří rozhovor ředitelky Gymnázia Jiřího Gutha-Jarkovského Jitky Kendíkové se studenty Adamem a Honzou na téma integrace spolužáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Strukturované učení v praxi. Tuckermann/Häußler/Lausmann. Pasparta Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce žáků s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžných školách. Kniha obsahuje řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat.
Od zápisu do lavice. Ivana Vlková, Honza Smolík. Pasparta Pracovní sešit je určen pro budoucí školáky.Sešit obsahuje 50 pracovních listů se cvičeními, které zábavnou formou rozvíjejí percepční a kognitivní dovednosti (např. schopnosti zrakové, prostorové, sluchové, dále grafomotoriku, vizuomotoriku, řeč, logické myšlení, paměť, předmatematické představy, ale i sociální a emoční dovednosti a orientaci v časové a dějové posloupnosti).
A na mě nikdo nemá čas. Lenka Bittmannová, Julius Bittmann, Pasparta Cílem publikace je podpořit rodiče dětí s nějakým hendikepem ve výchově jejich sourozenců a pomoci sourozencům těchto dětí pochopit a tolerovat své bratry a sestry. Rodinný život s dítětem např. s poruchou autistického spektra je velmi náročný, na jejich zdravé sourozence jsou často kladeny abnormální požadavky, a to ze strany rodičů i společnosti.
Jak podpořit dítě s problémovým chováním ve škole. Jana Divoká a kol., Pasparta V knize je devět příběhů dětí, rodičů a učitelů, které ukazují co nejširší spektrum „problémového chování“ (nejen) ve škole. Prostřednictvím těchto příběhů se autoři snaží naznačit, v jakých směrech mohou různé druhy „problémového chování“ ovlivňovat život dítěte, jeho rodiny a lidí, kteří se podílejí na jeho vzdělávání.
Asistent pedagoga a dítě se zrakovým postižením. Pasparta Kniha seznamuje čtenáře s postupy při vzdělávání dětí a žáků se zrakovým postižením a podrobně popisuje podporu asistentem pedagoga.
Sám sobě psychoterapeutem aneb Co opravdu pomáhá zvládat úzkosti a deprese. Roman Pešek, Pasparta Publikace je určena především lidem s různými úzkostnými a depresivními problémy, a také jejich blízkým osobám. Obsah je založený na výpovědích více jak třiceti klientů, kteří odpovídali na otázky, co jim během psychoterapie pomohlo a co jim stále pomáhá, aby své úzkostné a depresivní obtíže lépe zvládali.
Obrázkovník pro nácvik správného chování - Etiketa. Pasparta Tato publikace je určena především dětem od dvou do šesti let, které je dobré seznamovat se základy dobrého chování názornou formou, za užití konkrétních příkladů. Užít tuto knihu ale mohou i děti mladší dvou let nebo naopak děti starší, čerství školáci.Kniha je zpracována přístupnou metodou obrázků, která je srozumitelná dětem s běžným vývojem i dětem s určitým hendikepem, například s deficitem v představivosti, dětem sociálně naivním nebo dětem
Výpravy do lidské mysli a na nejpřekvapivější místa světa
Podpora začlenění žáka s PAS do třídního kolektivu, Lenka Bittmannová, Julius Bittmann, Pasparta Prevence šikany prostřednictvím besed se spolužáky, rodiči a pedagogy jak pracovat s třídním kolektivem, ve kterém je integrováno dítě s poruchou autistického spektra (PAS)? Jak podpořit pozitivní klima ve třídě a předcházet tak šikaně? Kdy je třeba informovat spolužáky dítěte s PAS a jejich rodiče o tom, že do třídy bude takové dítě docházet? Kdy je takováto intervence naopak na škodu? To jsou některé z otáze
Tvorba individuálních vzdělávacích plánů. Věra Čadilová, Zuzana Žampachová, Pasparta Pro žáky s poruchami autistického spektra Kniha je určena pro všechny pedagogické pracovníky, kteří spolupracují na integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (pracovníky speciálně-pedagogických center a školských poradenských zařízení, učitele, asistenty pedagoga, ředitele škol), ale i rodiče těchto dětí.