Výroba a prodej kulečníkových stolů, stolních fotbalů, vzdušných hokejů a veškeré zábaní techniky. Prodej kulečníkového příslušenství, příslušenství stolních fotbalů, dále pak veškerý servis nevýherní zábavní techniky, výkup kulečníků, doprava a stěhování kulečníků, poradenství. Prodej JukeBoxů, šipkových automatů a flipperů. Potahování kulečníkových stolů, repase kulečníků, montáž a demontáž kulečníků a stolních fotbalů. Prodej mincovníků, košů, plakátů, prodej tág, servis tág, prodej kulečníkových koulí,
Kartáč na sukno kulečníku. Zbavuje sukna prachu a usazené kulečníkové křídy.
Rozehrávací kulečníková koule pool o rozměru 57,2mm
Kulečníkové koule jednotlivé dle výběru. Do poznámky v objednávce napište číslo koule.
Rozehrávací kulečníková koule Aramith o rozměru 50,8 mm.
Tréninková koule Aramith Q-tru Manufactured: Aramith
Náhradní kulečníková koule pro hru pool. Určená pro mincovní kulečníky, kde je požadavek aby bílá koule sjížděla odděleně od ostatních. Rozměry 60,3mm
Pro mincovní kulečníky s magnetickým rozřadníkem koulí. Manufactured: Aramith
Rozehrávací koule Aramith Pro Cup s body pro snadnější směrování strku. Manufactured: Aramith
Koule s vychýleným těžištěm Aramith Crazy Pobaví a překvapí vás svým neočekávaným pohybem po hrací ploše kulečníkové stolu. Manufactured: Aramith
Přenosná výsledková tabule pro Brazilské JIU-JITSU a JU-JITSU. Je také určena pro sport nebo trénink s akční / pauzální sekvencí, jako je box, taekwondo, spinning atd. Zobrazovací funkce a specifikace: Výška číslic: 9 cm, snadno viditelná po více než 30 metrů. Skóre: 0 a 99 za sportovce. Výhody: od 0 do 9 pro jednoho sportovce. Fauly: od 0 do 9 za sportovce, s automatickým přiřazením výhod a skóre soupeři. Čas soutěže: programovatelný od 0:00 do 99:59. Počítání v režimu dopředu nebo dozadu. LUTE time : .
Přenosná výsledková tabule pro KickBox, je ideální pro kick-boxové turnaje. Je také určen pro trénink se sekvencemi akce/pauza. Zobrazovací funkce a specifikace: Výška číslic: 9 cm, snadno viditelná po více než 30 metrů. Skóre: od -9 do 99 za sportovce (+1, +2, +3, -1). Ukončení: od 0 do 9 pro jednoho sportovce. Varování: světelné body na jednoho sportovce. Kolo: od 0 do 9. Chronometr: od 00:00 do 99:59. Počítání v režimu dopředu nebo dozadu. K dispozici jsou tři dostupné časování, které lze z klávesn .
Přenosná výsledková tabule pro řecko-římský zápas, freestyle a ženský zápas. Pracuje podle současných pravidel FILA (Federation Internationale des Luttes Associees) a je také určen pro trénink se sekvencemi akce/pauzy. Zobrazovací funkce a specifikace: Výška číslic: 9 cm, snadno viditelná po více než 30 metrů. Skóre: od 0 do 99 pro jednoho sportovce. Upozornění (Av): 3 světelné body na atleta. Vítězství: 2 světelné body na atleta (2 modré + 2 červené). Kolo: od 0 do 9. Chronometr: od 0:00 do 9:59. Počít .
Přenosná výsledková tabule, ideální pro turnaje karate, je také určena pro sporty nebo trénink se sekvencí akce/pauza, jako je box, taekwondo, spinning, atd. Zobrazovací funkce a specifikace: Výška číslic: 9 cm, snadno viditelná na více než 30 metrů. Skóre: YUKO, WAZA-ARI, IPPON, pro přidání +1, +2 nebo +3 bodů. SENSHU se zobrazí v desítkovém čísle. Upozornění / Sankce: CAT1 a CAT2. Soutěžní čas: programovatelný. Akustický signál označující xx vteřiny do konce (ATOSHI BARAKU programovatelný) a konec .
Přenosná výsledková tabule ideální pro řadu sportovních aktivit, jako jsou: Basketbal, volejbal, pět - fotbal, vodní pólo, kick- box, ping-pong, atd. Zobrazovací funkce: Výška číslic: 9 cm , dobře viditelná na více než 30 metrů. Výsledky: 0 až 199 za tým. Fauly / Sety / Ostatní : 0-9 za tým. Držení / kolo : 1 světelný bod u týmu. Třetina: 0-9. Časový limit: 4 světelné body za týmem. Chronometer: od 00:00 do 99:59.
Časomíra s totalizérem LCD20 bez možnosti připojení zařízení. Využití všude kde potřebujete zpoplatnit vámi poskytovanou službu na určitý čas, např: světla na hřištích, internetové terminály, elektronické hry, pračky, vysavače, solária, klimatizační jednotky, běžecké pásy, atd. Při spuštění počítá přednastavenou hodinovou a minimální inkasovanou částku. Po vypnutí ukáže na display přesnou inkasovanou částku, kterou zákazník zaplatí. Vše je uloženo do paměti, tak že majitel kdykoliv zjistí kolik bylo c .